AC Ryan Playon HDmini 2 ziet nieuwe toegevoegde films niet

Pagina: 1
Acties:

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03-2025
Beste Tweakers,

Ik heb een poos terug m'n mediaspeler (acryan mini 2) eens teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu leek alles in 1ste instantie in orde. Nu na enkele weken wilde ik weer eens een film kijken en had enkele nieuwe op mn pc staan in een gedeelde map die toegankelijk is voor de speler. Nu ziet de speler wel alle bestanden die er na de reset al in stonden, maar de bestanden die erbij zijn gekomen na die laatste keer dat die heeft aangestaan ziet die niet. Deze worden pas zichtbaar als ik deze bestanden weer stuk voor stuk apart deel. Vanaf andere pc's in het netwerk zijn de bestanden wel gewoon zichtbaar en af te spelen waardoor ik dus zeer sterk vermoed dat het in de speler zelf zit.

De auto scan functie staat verder aan als ook dnla en upnp werkt ook gewoon. Enkel wat er op mijn pc dus bijkomt wordt niet gezien.
Herkennen jullie dit probleem en hoe hebben jullie dit weten op te lossen? Draait op w7.
Heb ook bij acryan zelf op t forum gekeken maar kom er zo snel niets vergelijkbaars tegen...

Alvast enorm bedankt voor jullie input!

edit:
Zijdelings: ik zie het ook niet hoe ik die thumbnails uitzet, zag voorheen gewoon een lijst en vond dat veel fijner werken. Heb hier ook diverse opties voor geprobeerd maar kom er niet uit...

edit2: Grr...lijkt toch wat anders te zijn. Heeft er alle schijn van dat onderliggende mappen die er tegenwoordig bijkomen niet automatisch het delen overnemen. Ik kan van de hoofdmap het delen verwijderen en weer toevoegen, maar hij zet het delen niet op elke map terug....
e

dit3: Bah...voel me zo'n knuppel...weet niet wat er precies aan de hand is geweest waarom machtigingen niet werden overgenomen, maar heb t iig opgelost door onderliggende mappen de machtigingen te laten overnemen optie 1x aan te vinken. Zit je dan uren en uren naar te zoeken :P

[ Voor 25% gewijzigd door X-Fire-X op 14-01-2013 01:02 ]