Ifeel Optische muis, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe muis te kopen, omdat van mijn oude Logitech Mouseman de knopjes na een paar jaar weer lam zijn geworden :(

Nu zie ik bij Norrod een Logitech Ifeel-ding en optisch, is zoiets echt nuttig, of zal die trilfunctie over een paar jaar toch wel weer door niks ondersteund worden?

Ik wil wel gewoon een muis met staart (stomme batterijen), maar is optisch ook echt veel beter of kleven er teveel nadelen aan? Ik wil wel gewoon lekker kunnen UT'en zoals met m'n ouwe muis, maar wil niet weer schoonmaken.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Ik vindt ut wel een grappig ding... heb het beetje perongeluk aangeschaft... kon kiezen tussen twee logitech muizen met een lampje, en heb toen de mooiste kleur uitgekozen... dat bleek dus zo'n iFeel ding te zijn.

maar die trilfunctie is echt 100% een gadget, het nut heb ik iig nog niet kunnen ontdekken.

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Ik vin zo'n i-feel geval niet echt nuttig |:( , maar ik zou in ieder geval wel een optische muis nemen, werkt erg relaxed en is lekker licht-gewicht...

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Die Ifeel is wel leuk , maar m'n maat zette em meteen uit . Je kan verschillende soorten trillingen nemen (erg tof) maar hij vondt dat het aanvoelde of "de muis altijd bleef hangen" . Maar als het prijsverchil klein is neem de Ifeel , maar neem zeker een Mouseman .

Verwijderd

Ik heb een keer gespeeld met de Ifeel Muis tijdens UT, was best grappig. Je kunt wel veel sneller reageren bijv. wanneer je van achter beschoten word, omdat hij dan meteen gaat trillen :) maar volgens mij een beetje overbodig :+

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Muis: Microsoft IntelliMouse Optical

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 14:13 schreef YoJoZd het volgende:
Ik heb een keer gespeeld met de Ifeel Muis tijdens UT, was best grappig. Je kunt wel veel sneller reageren bijv. wanneer je van achter beschoten word, omdat hij dan meteen gaat trillen :) maar volgens mij een beetje overbodig :+
Ik vind het niet overbodig....ik kan niet meer zonder :+ Mijn fragcount is omhoog gegaan. Ik voel met zonder net een gehandicapte

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Dus net zo'n additie als dat je met 4-kanaalssound speelt zoals ik?

Zonder 3d-sound gaat het met mij namelijk óók minder goed!

www.nintendocasemods.com

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
I-feel = totaal overbodig, das idd een gadget, maar soms ook nog irritant

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zaterdag 02 juni 2001 15:13 schreef p_m het volgende:
:? ja? wat wou je daarmee zeggen?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op mun werk hebben we die Ifeel muis demo... s wel grappig, als je over bepaalde punten op dat ding heen gaat heb je een vibomuis ;)
ik zie er niet echt het nut van in, maar de gamer misschien weer wel:)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:55

Kettrick

Rantmeister!

Op zaterdag 02 juni 2001 15:13 schreef p_m het volgende:
Amen.

:)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02