Van een vraag in een ander topic maar even een eigen topic gemaakt, in de hoop dat ik wat meer respons en/of ervaringen krijg.
Ik zoek eigenlijk een 43 cm streamertje, waarmee ik webradio kan ontvangen. Maar ben helemaal niet thuis in die dingen. Digitally Imported minimaal, en de streams van Nederland.fm zou ook leuk zijn. Of ik moet de streams met een HTTP url kunnen configgen. Ik weet dat Denon zoiets heeft (Denon DNP-720BAE, maar daar zie ik in de specs niet veel naar voren komen over hoe je die stations configureert, of over wat ze wel en niet ondersteunen en hoe je die boel instelt.
Meest ideaal zou zijn als er ook een CI+ tuner in zat, dan kon ik ook de digitale kabelradiostations ontvangen
Kortom, de eisen op een rijtje:
- 43cm (en bij voorkeur zwart
)
- zelf programmeerbare webradio ontvangen
- idealiter een CI+ module zodat ik de Ziggo DVB-C kabelradio kan ontvangen
- wifi is handig, maar geen must
En uiteraard ervaringen gevraagd
Noot dat ik zelf een volledige Denon set heb (AVR2311, DCD510AE, DBP1611UD), dus het zou fijn zijn als ie er mooi bij stond
Ik zoek eigenlijk een 43 cm streamertje, waarmee ik webradio kan ontvangen. Maar ben helemaal niet thuis in die dingen. Digitally Imported minimaal, en de streams van Nederland.fm zou ook leuk zijn. Of ik moet de streams met een HTTP url kunnen configgen. Ik weet dat Denon zoiets heeft (Denon DNP-720BAE, maar daar zie ik in de specs niet veel naar voren komen over hoe je die stations configureert, of over wat ze wel en niet ondersteunen en hoe je die boel instelt.
Meest ideaal zou zijn als er ook een CI+ tuner in zat, dan kon ik ook de digitale kabelradiostations ontvangen
Kortom, de eisen op een rijtje:
- 43cm (en bij voorkeur zwart
- zelf programmeerbare webradio ontvangen
- idealiter een CI+ module zodat ik de Ziggo DVB-C kabelradio kan ontvangen
- wifi is handig, maar geen must
En uiteraard ervaringen gevraagd
Noot dat ik zelf een volledige Denon set heb (AVR2311, DCD510AE, DBP1611UD), dus het zou fijn zijn als ie er mooi bij stond
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)