Te leen gezocht: afstandsbediening Philips FR980

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• D_ennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-04-2021
De stereo set van mijn vriendin bestaat o.a. uit een Philips FR980 tuner/versterker. Nu is na een verhuizing de bende weer aangesloten, maar het klinkt nergens naar omdat dat apparaat ingesteld is op een Pro Logic Dolby blabla gebeuren die het geluid uit elkaar trekt en galm toevoegd. Nu is het probleem dat je die surround modus alleen kan aanpassen naar stereo m.b.v. de originele afstandsbediening. Op het frontpanel zitten daarvoor geen knoppen en het is een tweedehands koopje geweest, dus de afstandsbediening heeft er nooit bij gezeten. 8)7

Dus bij deze mijn oproep: is er iemand in het land die zo'n afstandsbediening heeft en die uit zou willen lenen zodat ik die surround troep uit kan schakelen? Daar zoude wij enooooooorm blij van worden :P :D

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

kan je zo'n afstandsbedinging niet ergens kopen? ebay ofzo?

ora et labora

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:46
Of gewoon met een willekeurige logitech harmony of andere universele afstandsbediening met die versterker in de database. Lijkt me veel minder gedoe dan specifiek de juiste afstandsbediening zoeken.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Probeer het volgende eens:

1. Zet hem aan
2. Hou de COAX2 en CD input knoppen tegelijk een paar seconden ingedrukt.

Nu is het apparaat gereset en ook de surround modus...misschien dat hij dan standaard op stereo ipv dolby.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-01 08:05

FeaR

In GoT we trust

Voor dit soort vragen is er Vraag & Aanbod.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.