Ik wordt echt gek echt GEK van het volgende probleem:
Mijn hardeschijven maken een 'humming' geluid, heel laag; zoals:
hummmm *pauze* hummmm
En dat continue 24/7 het is namenlijk een thuisserver, ik heb alles al geprobeerd en nergens anders komt het probleem vandaan dan mijn twee hd103sj hardeschijven. Ik wordt er echt helemaal gek van. Er zijn meer mensen met het probleem maar het komt er eigenlijk op neer dat het een eigenschap is van de hardeschijven.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd; los gelegd naast de pc;
Gewicht op de kast leggen
Verder uit elkaar leggen
Fans gestopt om te kijken als er interferentie is oid.
De hardeschijven maken de kast als een soort klankkast wat het geluid alleen maar vergroot. Heeft iemand enig idee als dit normaal is bij deze HD's en wat ik er eventueel aan kan doen?
Mijn hardeschijven maken een 'humming' geluid, heel laag; zoals:
hummmm *pauze* hummmm
En dat continue 24/7 het is namenlijk een thuisserver, ik heb alles al geprobeerd en nergens anders komt het probleem vandaan dan mijn twee hd103sj hardeschijven. Ik wordt er echt helemaal gek van. Er zijn meer mensen met het probleem maar het komt er eigenlijk op neer dat het een eigenschap is van de hardeschijven.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd; los gelegd naast de pc;
Gewicht op de kast leggen
Verder uit elkaar leggen
Fans gestopt om te kijken als er interferentie is oid.
De hardeschijven maken de kast als een soort klankkast wat het geluid alleen maar vergroot. Heeft iemand enig idee als dit normaal is bij deze HD's en wat ik er eventueel aan kan doen?
Schiet tussen de palen en je scoort!