Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dubbeling in artikel quattron-technologie

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
nieuws: Sharp toont nieuwe generatie Quattron-technologie

Sharp toonde op de CES al een prototype van een tv met zowel de nieuwe Quattron-generatie als Moth-eye. Bij het prototype was het beeld in tweeën opgedeeld met links zonder de speciale subpixelaansturing en rechts met de nieuwe technologie geactiveerd, waarbij het verschil goed zichtbaar was.

Sharp toonde op de CES-beurs onder meer ook een prototype van een 70"-uhd-tv met Moth-eye-technologie, een flexibel 3,4"-oled-paneel op basis van Sharps IGZO-transistortechnologie, en de ICC Purios-uhd-tv. Tevens toonde het Japanse bedrijf zijn nieuwe tv-lineup voor 2013 met 60"-, 70"- en 80"-tv's. Deze hebben aluminium bezels, een open voet en zijn aanmerkelijk dunner dan voorgaande modellen.

:>

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
Ik zie geen dubbeling hoor. Eerste alinea duidt op een reguliere full-hd-televisie met Quattron pixelopbouw en Moth Eye. De tweede alinea gaat over een 70"-ultra-hd-tv met Moth Eye.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hallo Wout,

De eerste en tweede alinea beginnen vrijwel identiek (=dikgedrukt). Dit lijkt me op z'n zachts gezegd tekst-teschnisch gesproken onwenselijk.

Lijkt me niet dat je dat niet opvalt, toch :).

[ Voor 28% gewijzigd door Eagle Creek op 13-01-2013 19:59 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~