Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Windows Phone vind ik een fantastisch OS, maar net zoals elk OS missen er volgens mij toch nog een paar dingen.

-Mappen: Zoals in Android en iOS, kleine mapjes waar je verschillende apps bij elkaar kan zetten;
-Custom Ringtones: Je eigen liedjes als ringtone kunnen instellen;
-Printscreen: Dit is volgens mij toch iets zeer belangrijk.

Wat mis jij in Windows Phone 7.5/7.8/8

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 16:01 ]

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Je kan gewoon je eigen liedjes als ringtone instellen, dus dat mis ik niet :)

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Voor ringtones van je eigen liedjes heb je een app nodig. Je kan het ook zelf doen, maar dat is nogal lastig. Kan je vast wel googelen.
Printscreen is met 1 of andere knoppencombi op WP8 gewoon mogelijk. Kan je vast wel googelen.

Wat de meeste mensen missen wordt uitvoerig besproken in de WP7 OS en WP8 OS topics.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:35
een ding:
Rotation Lock :/

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Print screen kan door de lock+Windows toetsen tegelijkertijd ingedrukt te houden. Kan allen met WP8 overigens.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Inderdaad, Print screen gaat gewoon hoor.
Eigen muziek als ringtone gaat ook via Nokia Ringtone maker ofzo iets, alvast een app van Nokia kan dit.
Mappen vind ik persoonlijk niet nodig, maar begrijp wel dat andere dit wel vinden als ze het kleiner en simplistischer willen.

Zelf mis ik ook Rotation Lock, en eigenlijk toch wel een notification center.

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Notification center en de mogelijkheid om bijvoorbeeld het geluidsniveau van je wekkers te regelen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vind dit topic niet wat toevoegen aan de al bestaande Windows Phone topics, die zijn er om dit soort dingen te bespreken. Om het allemaal centraal te houden gaat topic gaat op slot en kunnen problemen in de OS topics worden besproken..

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.