kan het kwaad als ik heel m'n stereo installatie (versterker, cd-speler, tuner etc) direct naast m'n computer zet? ik heb namelijk ooit ergens iets gehoord over magnetische straling die van bepaalde apparaten afkomt, die schadelijk kunnen zijn voor je computer. klopt dit? of kan ik m'n hele installatie zonder zorgen naast m'n pc zetten??
Het is eerder andersom: Je PC kan behoorlijk storen op audio apparatuur die in de buurt staat. Verder moet je er gewoon voor zorgen dat er geen sterke magnetische velden van bijvoorbeeld zware trafo's enzo in de buurt van je harddisk komen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ja? dat wist ik niet. maar schade zal het dus zeker niet aanrichten aan m'n apparatuur?
dan denk ik dat ik het gewoon maar het beste kan gaan proberen, dan zien we vanzelf wel.
bedankt voor de snelle reactie
dan denk ik dat ik het gewoon maar het beste kan gaan proberen, dan zien we vanzelf wel.
bedankt voor de snelle reactie
Nee, absoluut niet. Maar 1 ding is heel belangrijk: luidsprekers van een audioset zover mogelijk bij je monitor en PC (harddisk) vandaan houden. Verder kun je alles rustig uitproberenOp zaterdag 02 juni 2001 12:24 schreef ustoopia het volgende:
maar schade zal het dus zeker niet aanrichten aan m'n apparatuur?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein