when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions
Een plaatje mag 600px breed zijn wil 't passen in de productreview.
Dus als je ze in de review zelf wilt gebruiken moet je ze niet breder maken dan 600px.
Dus als je ze in de review zelf wilt gebruiken moet je ze niet breder maken dan 600px.
en nu zegt hij dat afbeelding breder is dan 533 pixels..
Dat doe je fout dus. Hij geeft aan dat 'ie niet breder mag zijn dan 533px in de breedte en jij maakt 'm 1024px in de breedtenou huppa nog een keer resizen naar precies 1024x533...
The devil is in the details.
autss..hmm, laat ik nog maar even een grote mok koffie achterover gooien
bedankt!
bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door EXpaND op 13-01-2013 15:02 ]
when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions
hmm..is het goed als ik nog een vraag stel? anders maak ik een ander topic.
maarja, mijn vraag ik maak een revieuw..maar ik kan niet meer dan 4 foto's toevoegen, heeft dit te maken met je tweaker account/status/karma/tweakotine?
maarja, mijn vraag ik maak een revieuw..maar ik kan niet meer dan 4 foto's toevoegen, heeft dit te maken met je tweaker account/status/karma/tweakotine?
Ik zie bij de meeste andere reviews ook maar 4 foto's. Maar ik denk dat als je een plaatje ergens anders host en gewoon [img]-tags gebruikt, dat je dan wel meer dan 4 in een review kunt gebruiken.
The devil is in the details.
Je bent inderdaad beperkt tot slechst 4 plaatjes per review. Net als dat je review niet groter mag zijn als zo'n 131000 karakters.
Plaatjes kun je extern hosten en dan idd met [img][/img]-tags posten.
Plaatjes kun je extern hosten en dan idd met [img][/img]-tags posten.
hmm, okee..is er ergens een topic waarin dit uitgelecht word?
ben ik namelijk wel benieuwd naar
ben ik namelijk wel benieuwd naar
oh, ik heb al een manier gevonden.
het is me gelukt door foto's te laten hosten door Imageshack, vervolgens de snelkoppeling van de afbeeldingen te plakken tussen de [img] tags
[img]voorbeeldlink.net[img]
toch bedankt!
het is me gelukt door foto's te laten hosten door Imageshack, vervolgens de snelkoppeling van de afbeeldingen te plakken tussen de [img] tags
[img]voorbeeldlink.net[img]
toch bedankt!
Pagina: 1