Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416785

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een aantal weken een nieuwe sitecom wlr 5000 gekocht. Deze heeft het ± een week prima gedaan totdat mijn huisgenoot ging stofzuigen en de stekker er uit trok. Sinsdien verstuurt hij geen signaal meer.

Als ik vervolgens mijn router in wil lukt het ook niet, zodra ik de kabel in de router stop en vervolgens in mijn laptop krijg ik gewoon verbinding met het internet van mijn modem (dat heet ziggo323208 en dat van mijn router zou iets met sitecom moeten zijn) als ik dan dus het standaard ip adres in typ in de zoek balk van firefox of IE dan word er niks gevonden.

In de handleiding kan ik ook niets vinden.

Hulp zal zeer gewaardeerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heb je de router als eens helemaal gereset naar factory defaults?
WPS Button:

Press 0-5 seconds for 2.4 GHz WPS mode
Press 5-10 seconds for 5 GHz WPS mode
Press 10 seconds to reset the router
Press 15 Seconds to reset the router to factory defaults.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nielson schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:40:
Heb je de router als eens helemaal gereset naar factory defaults?

[...]
Als ik dat knopje indruk (voor langere tijd ook) gebeurt er helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, er zijn zojuist meer lampjes gaan branden, volgens de handleiding zouden deze lampjes moeten betekenen dat hij aanstaat..

Als ik nu de kabel in de router en m'n laptop steek, is het een onbekend netwerk en kan ik niet verbinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

Op deze pagina kan je lezen hoe je op je router kan inloggen. Waarschijnlijk staat hij terug op default instellingen. Loop alles even na of het corect staat. Als alles dan goed is, dan zou hij het gewoon weer moeten doen.