Beste Tweakers,
Uit China heb ik een mooi tablet gescoord waar Android 4.0 op zit. Alles werkte naar behoren, ook het aanmelden op de Google Play store en dergelijke diensten van Google.
Na 1 dag verbond hij opeens niet meer met de diensten van Google. Denk hierbij aan de Gmail, Talk, Youtube app.
Foutmelding:
-Cache van Google play verwijderen
-Reset to factory defaults.
-VPN naar USA ivm mogelijke locatiebeperkingen
-Update Google Play
-Tijd handmatig instellen ipv automatisch
-Proberen met een andere verbinding
-Supportpagina van Google
Al deze bovenstaande oplossingen heb ik geprobeerd maar niets mocht baten.
Volgens Google heet mijn apparaat "Unknown A777" en als ik kijk onder mn geinstalleerde apps dan zie ik nog steeds de apps staan die ik de eerste dag had geinstalleerd. Daar stond nog duidelijk bij dat "Unknown A777" ondersteund is.
In eerste instantie dacht ik dat het miscchien zou komen doordat de tablet gewoon ruk is, maar dan zou hij het de eerste keer ook niet doen lijkt mij.
Wie weet waarom ik mij niet meer kan aanmelden op Google Play?
Uit China heb ik een mooi tablet gescoord waar Android 4.0 op zit. Alles werkte naar behoren, ook het aanmelden op de Google Play store en dergelijke diensten van Google.
Na 1 dag verbond hij opeens niet meer met de diensten van Google. Denk hierbij aan de Gmail, Talk, Youtube app.
Foutmelding:
Een zoektocht op Google gaf de volgende mogelijke oplossingen en dit:Can't establisch a rliable connection to the server.
This could be a temporary problem or your Android device may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care.
-Cache van Google play verwijderen
-Reset to factory defaults.
-VPN naar USA ivm mogelijke locatiebeperkingen
-Update Google Play
-Tijd handmatig instellen ipv automatisch
-Proberen met een andere verbinding
-Supportpagina van Google
Al deze bovenstaande oplossingen heb ik geprobeerd maar niets mocht baten.
Volgens Google heet mijn apparaat "Unknown A777" en als ik kijk onder mn geinstalleerde apps dan zie ik nog steeds de apps staan die ik de eerste dag had geinstalleerd. Daar stond nog duidelijk bij dat "Unknown A777" ondersteund is.
In eerste instantie dacht ik dat het miscchien zou komen doordat de tablet gewoon ruk is, maar dan zou hij het de eerste keer ook niet doen lijkt mij.
Wie weet waarom ik mij niet meer kan aanmelden op Google Play?