mordaunt onderdelen, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Beste medetweakers,

Ik ben op zoek naar mordaunt short avant 902i lage en hoge tonen speaker.

Sub.w , Onderdeel nummer: MSAV5W-5RO

Hoge tonen, Onderdeel nummer MS1T18-3R5

Kan iemand mij heel toevallig helpen? Geen idee waar ik ze kan vinden?! 8)7 :?

Thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 18:05
info@audioservice.nl

Stuur hier eens een emailtje naar, Dat is de dealer voor ms onderdelen in nederland. (volgens mordaunt short)
Heb daar ooit eens naar een prijs gevraagd voor tweeters voor een 904i die waren duurder dan de speaker zelf. Dus of het de moeite waard is zie je vanzelf wel :p

[ Voor 7% gewijzigd door h4ze op 12-01-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:01

Skef

Ik scheer.me

Wellicht slim om bijvoorbeeld eens op Marktplaats naar een 2ehands exemplaar te kijken?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
Skef schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:30:
Wellicht slim om bijvoorbeeld eens op Marktplaats naar een 2ehands exemplaar te kijken?
heel slim inderdaad! maar dat heb ik al gedaan. ebay in engeland waar het merk vandaan komt ook... ook marktplaats gekeken, maar helaas.

wie volgt... alle reactie's zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borreltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:52
Ik ben laatst maar naar engeland gereden om mijn Mordaunt Short speaker stands (MS Performance 2) daar op te gaan halen, MS heeft geen nederlandse vertegenwoordiging meer en vanuit engeland wilden ze onder geen enkele voorwaarde verzenden naar nederland, wel naar een adres in engeland.
Ik heb van te voren moeten betalen en de stands werden vanuit Mordaunt Short Engeland aan een dealer van mijn keuze geleverd, dus ik heb een dealer gezocht die zo dichtbij mogelijk was, en er toen maar een dagje uit van gemaakt.

Ik ben bang dat als je de onderdelen hier niet tweedehands kunt vinden engeland de enige mogelijkheid gaat zijn.

succes met de zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 20:34
Audioservice levert onderdelen voor Mordaunt-short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wikipedia: Mordaunt-Short is onderdeel van TGI Plc. en die voeren ook Tannoy. Dus wellicht dat de importeur van tannoy je ook verder zou kunnen helpen? :)

Maar het zou me ook zomaar niks verbazen als bijvoorbeeld zaken als Correct, Hobo of Stassen je evrder zouden kunnen helpen.

Hou er wel rekening mee dat spareparts voor speakers _duur_ zijn. Ter indicatie: ik wilde een Klipsch C2 frontje voor mijn C20 speaker, omdat ie dan beter bij de rest van set zou passen. Correct gebeld: los frontje is te bestellen, kost ca 80 euro. En dat voor een speaker van 200 euro 8)7

Dus de optie om 2e hands te gaan kijken kan best wel eens een voordelige zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
Thx guys,

Ik ga het allemaal even proberen.

2e hands tot nu toe weinig geluk... Maar wie weet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 19:18

Sick Nick

Drop the top!

Op marktplaats staat een setje van 2 902i's voor 125, kan je best een leuk bod op bieden lijkt me. Eentje mist de metalen brug tussen de speaker-aansluitingen maar die kan je van je eigen speaker prima over zetten. Gegarandeerd goedkoper dan losse componenten halen (zie hierboven voor alleen een frontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 21:19

SED

Hier al gekeken?

Zit overigens in Nederland: http://stores.ebay.de/jstrading10/

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 15:53
Volgens mij is Marantz nog steeds de importeur van Mordaunt Short in Nederland.
Je zou even met ze kunnen bellen om te vragen of zij een plek weten waar dit verkrijgbaar is. Meestal zijn ze wel heel behulpzaam daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 20:34
Marantz is niet meer de importeur, Mordaunt-short wordt nu vanuit Engeland gedaan, maar de onderdelen voor Mordaunt-short kun je krijgen bij www.audioservice.nl
Pagina: 1