@TS, misschien moet je eens op google eens zoeken wat het verschil tussen gelijk en wisselspanning is, en zowiezo de basics van elektrotechniek. Dan kom je zelf al een heel stuk. Maar ik zal je even op weg helpen:
-je stereotoren werkt op 100 tot 230V wisselspanning, dit komt uit je stopcontact.
-een accu levert 12V gelijkspanning.
Hierboven staan al 2 cruciale verschillen, ten eerste wisselspanning versus gelijkspanning en dan ook nogeens dat de accu maar 1/20ste van de benodigde spanning heeft.
Daaronder schrijft memphis dat je een 2x25 12V versterker beter kunt gebruiken, let op. Er staat
12V bij, die waarde komt je misschien bekend voor? (juist, accu)
Je kunt het beste helemaal opnieuw beginnen denk ik, gooi die 230V troep weg en streep die omvormer door. Zo'n omvormer is leuk om in de auto onderweg een telefoon of laptop op te laden, maar niet om een stereo op een kleine accu op te laten spelen.
Neem dus een geluidsbron op 12V (een autoradio bijvoorbeeld, of een eigen circuitje waar je muziek uit haalt), en neem een versterkertje (indien je niet genoeg vermogen uit je geluidsbron kunt halen. Een autoradio heeft een versterker ingebouwd dus dan ben je klaar). Bouw dit met 2 (of 3 of 4 of 10) speakers en een accu in een krat en klaar.
Als ik jou was zou ik een lader ook inbouwen en alleen een 230V snoertje uit de krat laten hangen om op te laden.
Ohja, misschien een linkje dat je verder kan helpen:
http://www.breem.nl/fldbasis/pgbasis-00.htm