Laptop gaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:54
Vanwege samenwonen en daarbij ook ruimtegebrek zal mijn desktop waarschijnlijk verkocht gaan worden. Hiervoor in de plaats wil ik dan graag een laptop kopen. Zo kan ik gewoon gezellig op de bank wat game uurtjes blijven maken :9

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?

Met name Guild Wars 2 zal de nodige uren achtereen gespeeld worden. In de toekomst misschien nog andere games. Wat Photoshop en daarnaast de basic dingen

Wat mag je laptop gaan kosten?

Om en nabij de 800/900 euro

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

Laptop is vooral voor thuisgebruik. Sporadisch zal deze meegenomen worden. Gewicht is in dat opzicht ook niet belangrijk, accuduur ook niet. 15 inch is wel het minimum wat betreft formaat en zou graag zo min mogelijk "geluidsoverlast" hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Voorkeur voor merk heb ik niet. Heb wel wat opties voor mezelf op een rijtje gezet nadat ik hier wat topics doorgespit heb. Wat dat betreft kom je dus uit op het handjevol laptop die al tig keer voorbij zijn gekomen 8)7

Zag een link van notebookcheck dat GW2 weldegelijk beter presteert met een i7. Schiet de prijs dan erg omhoog? En is dat het echt waard?

Lenovo y500
Lenovo y580
Dell Insperion 15R of 17R
Asus n56 series

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

sjufke schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:22:
Zag een link van notebookcheck dat GW2 weldegelijk beter presteert met een i7. Schiet de prijs dan erg omhoog? En is dat het echt waard?
Dat klopt, alleen heeft notebookcheck een grote fuck-up gemaakt door te benchmarken met laptops waarbij de helft kampt met gigantische throtteling issues.

Volgens mij zijn er wel redelijk grote verschillen tussen een i5 en i7 met GW2, veel groter dan bij andere games, maar pas dan alsjeblieft heel erg op met het interprenteren met de benchmarks van notebookcheck. Of meer precies: de benchmarks van clevo notebooks.