[Feat] users kunnen markeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Devvertjes...

Ik zou graag een feature zien waarbij je users kan markeren. Hetzij in een kleurtje, of als in de aantal reacties en registratie datum veld een kleine notitie a-la: Reminder to self idee. Dus wat ik er aan hang, ook alleen door mij gezien kan worden.

Gezien er steeds meer helpdesk-users komen die hun vragen stellen, en dan niks meer van zich laten horen, zou ik een vlaggetje of iets aan willen hangen dat ik direct kan zien bij het lezen van een "probleem" niks terug hoef te verwachten.

Er is geen mail-notificatie, dus na een oplossing komt men natuurlijk niet nog eens kijken of er nog gereageert is in het topic. Een reactie als "ik heb wat gekocht, opgelost" heeft verders niemand wat aan. Een vraag erachteraan gooien wat de oplossing of het product wat gekocht is dan is, zien ze niet, immers het probleem is opgelost, en tweakers is niet meer nodig.

Een volgend topic wordt gewoon gemaakt, en als ik die open is het wel handig als ik dan al kan zien of het wel de moeite voor mij waard is. Geven en nemen dus. Dan kan ik bij die notitie of markering kunnen zien of het wel de moeite waard is om te reageren. Ipv weer balen dat een dankjewel al te veel moeite is.

Ey!! Macarena \o/