Ik ben dus sinds 6 weken in het bezit van deze tv. Na het kijken van een championsleague duel 2 dagen na aankoop zag je bij sommige lichtere achtergronden de "O" van het NOS logo in beeld staan. Ik heb toen een week langen vele uren per dag whitewash , sneeuwbeeld etc. gedaan , helaas zonder resultaat. Na contact met de mediamarkt heeft technorep het toestel opgehaald en hij staat daar nu al ruim 4 weken. Het is mogelijk om de "vorderingen" online to volgen. Het lijkt er dus op dat hun geen duidelijke foto kunnen maken van het probleem , ze hebben het zelf wel waargenomen maar krijgen door onduidelijke fotos een bepaalde aanvraag er niet doorheen. Het is niet duidelijk wat deze aanvraag precies inhoudt. Nu staat er dus sinds vandaag dat het toestel aan mij retour wordt gedaan met de boodschap dat het probleem binnen de specificaties valt. Dus na het kijken van anderhalf uur voetbal is het volstrekt normaal dat een logo permanent zichtbaar blijft bij lichtere achtergronden?
Mijn vraag is dus wat zou nu mijn volgende stap moeten zijn , contact op nemen met panasonic of de mediamarkt? Of moet ik me hierbij neerleggen?
Mijn vraag is dus wat zou nu mijn volgende stap moeten zijn , contact op nemen met panasonic of de mediamarkt? Of moet ik me hierbij neerleggen?