Toon posts:

Windows 8 dowload kwijt...wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koop ik windows 8, crashed de PC tijdens installatie.

Waar staat het gedownloade programma?
Ik zoek maar kan niets vinden op de harde schijf.

Is er nog goede manier om dit te vinden? Een specifiek bestandnaam bijvoorbeeld waarop ik kan zoeken?

Wie weet het? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welk gedownloade programma? Windows is een besturingssysteem, geen programma ;)
En hoe/waarmee/waarvandaan heb je die gedownload?

Naam weet ik niet, hangt van de bron af, maar als je zoekt naar bestanden die groter zijn dan 1GB dan zou je 'm wel moeten kunnen vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 12-01-2013 15:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Raven schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:00:
Welk gedownloade programma? Windows is een besturingssysteem, geen programma ;)
En hoe/waarmee/waarvandaan heb je die gedownload?

Naam weet ik niet, hangt van de bron af, maar als je zoekt naar bestanden die groter zijn dan 1GB dan zou je 'm wel moeten kunnen vinden.
Je kan tegenwoordig Windows 8 (upgrade) digitaal kopen. Er wordt dan een iso gedownload.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 10:08
Heb je al wel een key ontvangen? Dan kan je gewoon opnieuw Win 8 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Download het gewoon ergens anders, ik neem aan dat je de serial gewoon in je mail hebt staan?

--
Als je het wilt zoeken, zoeken dan op .iso of .img

[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 12-01-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

punisher007 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:01:
[...]

Je kan tegenwoordig Windows 8 (upgrade) digitaal kopen. Er wordt dan een iso gedownload.
Weet ik, maar TS heeft het over een programma - "Waar staat het gedownloade programma?" - niet een besturingssysteem, zijn 2 verschillende dingen ;) en "Windows 8 download" kan verwijzen naar iets voor Windows 8, hoeft niet per se Windows 8 zelf te zijn.

Maar als de TS zoekt naar een file groter dan 1GB moet ie 't wel kunnen vinden.

edit: @hieronder, dat had ik ondanks de niet bepaald duidelijke hints wel door hoor ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 12-01-2013 15:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:59
Het installatieprogramma etc doelt hij op, gewoon opnieuw beginnen de installatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Grote kans dat het download programma nooit opgeslagen is geweest, maar alleen is uitgevoerd. Het zou dan ergens moeten staan in een temp-folder van je browser.
Het makkelijkste is echter om gewoon opnieuw te beginnen. Als je het download programma dan verwijst naar de download locatie van je windows 8 "iso" dan zal de download weer verder gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 12-01-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
Het zou handig zijn als de TS even vermeldt welke keuzes hij heeft aangegeven toen hij die Win8 betaald heeft en ging downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet010
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07-2021
Als je de licentie gekocht hebt, dan zou je in je mailbox een bericht moeten hebben met de licentie en een downloadlink. Vanaf deze link kun je dan weer opnieuw installeren.

Als je nergens voor staat, val je voor alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 08:40
Wanneer hij een upgrade licentie heeft gekocht, dan is een Windows 8 installatie alleen mogelijk wanneer men een geldige Windows 7 heeft. Hier start hij de upgrade procedure (het programma wat hij bedoelt, het is dus echt een programma).

Echter denk ik dat tijdens het upgraden de installatie gecrasht is (na de reboot) en waarschijnlijk zijn Windows 7 ook corrupt is. Klopt dit TS?

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Pagina: 1