Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een week geleden een Eken A90 van een mede tweaker hier overgekocht. Op de eerste dag van gebruik ging het apparaat echter opeens uit en nu start hij niet meer op (hij blijft hangen bij een android scherm). Reset knop werkt niet. De verkoper vertelde mij dat het tablet gebricked is. Ik ben echter best wel een leek dus is er misschien hier een super tweaker die mij een beetje wil helpen met het unbricken?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Als hij echt gebricked is, en dus niet meer te repareren door de firmware/software opnieuw te flashen zonder dat jij hier iets aan gedaan hebt, is dit een raar verhaal. Een apparaat kan niet zo maar gebricked zijn zou je zeggen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
Hm ja, het verhaal is dat ik gewoon een app open had, opeens scherm zwart, en toen ik hem weer aan wou doen kwam hij niet verder dan het android logo, daar blijft hij hangen. De man waarvan ik hem gekocht hebt gaf me een aantal linkjes met .img bestanden en hij zei dat als ik de firmware opnieuw zou installeren alles goed zou komen.. Die img bestanden zijn echter 321 mb groot en kan ik op de een of andere manier niet downloaden zonder netwerkfout te krijgen (hier heb ik nog nooit last van gehad..)