In mijn nieuwe huis maakt de beamer plaats voor een grote 3D TV. Budget tussen de 500-1000 euro. Ik vind een mooi design belangrijk (met een zo klein mogelijke bezel) dus ik kwam al gauw uit bij bovengenoemde series. Bij Redcoon hebben ze de Samsung ook in het wit (wat ik het mooiste vind). Het betreft hier dan wel een EU model (niet-NL dus). Op zich lijkt me dat geen bezwaar, ik gebruik de tv hoofdzakelijk als monitor voor mediaspeler, laptop en Horizonbox. En misschien is deze tv nog wel te flashen met NL firmware?
Wat me een nadeel van deze tv lijkt is dat deze een aktief 3D systeem gebruikt, met brillen met shutterglazen. Gevoelsmatig wilde ik eigenlijk een passief systeem, waardoor ik geen omkijken meer heb naar de brillen (aangezien je die ook bij Pathe meekrijgt
. Dan kom ik dus uit bij de LG 47LM670 (of 669 of 671 - ik zie geen verschil). Deze is ook erg mooi.
Toen zag ik dat Redcoon momenteel een Toshiba 46" 3D aanbiedt voor maar 399. Die prijs is bijna onweerstaanbaar, maar de reviews zijn niet overwegend positief (kleurweergave en kijkhoek zijn minder) en deze heeft ook weer een aktief 3D systeem. Appels met peren, denk ik?
Wat is wijsheid. Heeft er iemand nog tips of ervaringen over bovengenoemde modellen?
Wat me een nadeel van deze tv lijkt is dat deze een aktief 3D systeem gebruikt, met brillen met shutterglazen. Gevoelsmatig wilde ik eigenlijk een passief systeem, waardoor ik geen omkijken meer heb naar de brillen (aangezien je die ook bij Pathe meekrijgt
Toen zag ik dat Redcoon momenteel een Toshiba 46" 3D aanbiedt voor maar 399. Die prijs is bijna onweerstaanbaar, maar de reviews zijn niet overwegend positief (kleurweergave en kijkhoek zijn minder) en deze heeft ook weer een aktief 3D systeem. Appels met peren, denk ik?
Wat is wijsheid. Heeft er iemand nog tips of ervaringen over bovengenoemde modellen?
Nederlands is makkelijker als je denkt