Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aan het kijken naar een leuke tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben nu al even op zoek naar een leuke tv ik kan nog niks leuks vinden.
Deze dingen moet het voldoen:
40-42"
Prijs 1-1100 euro.
Het liefst samsung.

Heeft iemand nog een leuk advies?

Alvast bedankt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

http://tweakers.net/categ...z1tupcC2jpQnox1zVaq6aU8gM

Dat had je ook zelf kunnen doen natuurlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• paularts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:42

paularts

Paulux !!!!!!

Begin eens met Pricewatch en zet de filters aan die je nog meer wil

dan doe je zelf nog wat onderzoek naar de TV's die er voor jou uitspringen en dan vraag je hier nog eens hoe en wat tussen wat specifiekere modelen ;)

met CyBeR :P

[ Voor 3% gewijzigd door paularts op 12-01-2013 10:05 ]

(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
En beperk jezelf vooral niet tot alleen samsung.

Verwijderd

Topicstarter
Lumics schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:06:
En beperk jezelf vooral niet tot alleen samsung.
Ik ben gister in de bcc geweest en wat gepraat met een verkooper, en samsung spreekt mij het meest aan.
paularts schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:04:

dan doe je zelf nog wat onderzoek naar de TV's die er voor jou uitspringen en dan vraag je hier nog eens hoe en wat tussen wat specifiekere modelen ;)

Met al me filters komen er nog steeds zo veel uit, want wat is het groote verschil tussen die?
read above

• paularts

paularts

Paulux !!!!!!

Met al me filters komen er nog steeds zo veel uit, want wat is het groote verschil tussen die?

Zoek ook eens op GoT er zijn voldoende topics over TV's

Als al je filters je nog heel veel mogelijkheden geven. Pak de goedkoopste van die, zoek er reviews over, pak diegene met de beste reviews en dat wordt hem dan...

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024

paularts schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:24:
[...]

[...]

Zoek ook eens op GoT er zijn voldoende topics over TV's

Als al je filters je nog heel veel mogelijkheden geven. Pak de goedkoopste van die, zoek er reviews over, pak diegene met de beste reviews en dat wordt hem dan...
Zullen we CEA dan maar sluiten? Blijkbaar is het volgens jullie niet meer nodig.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:14:
[...]

Ik ben gister in de bcc geweest en wat gepraat met een verkooper, en samsung spreekt mij het meest aan.
Je weet ook dat ze bij de BCC vooral Samsung willen verkopen omdat daar veel marges op zitten? Die verkopers vinden al die Samsung televisies daardoor ontzettend interessant, aangezien ze er zelf op verdienen.

Staar je daarom inderdaad niet blind op Samsung. Er zijn ook andere merken die goede televisies maken en niet alle televisies van Samsung zijn goed.

Zelf ben ik een plasmafanaat, vooral de plasma televisies van Panasonic. Dit doordat de beeldkwaliteit van plasma ontzettend goed is en je voor weinig geld al een hele goede plasma kunt kopen.

Waar ik eigenlijk op doel is de Panasonic TX-P42ST50. Dit model heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Voor dat geld heb je geen LCD televisie met zo'n beeldkwaliteit als de Panasonic ST50 serie.

• paularts

paularts

Paulux !!!!!!

Dimens schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:14:
[...]

[...]

[...]
Zullen we CEA dan maar sluiten? Blijkbaar is het volgens jullie niet meer nodig.

[...]
Nee, maar eigen inzet wordt wel gewaardeerd.
En met een denderende TS waar alle wensen tot in detail worden uitgespitst, is het ook makkelijk adviseren.

Verwijderd

Topicstarter
Is dit misschien een verstandige keuze: pricewatch: Samsung UE40ES6800
En ik ben net ook even bij de expert geweest. Daar waren ze erg fan van parasonic. Zij zeiden dat ik het beste deze kon kopen: pricewatch: Panasonic Viera TX-P42GT50
Ik ben eigenlijk helemaal weg van het smart tv van samsung. Maar die parasonic was ook niet verkeerd.
Wat is eigenlijk dat 200euro verschil tussen die 2?

• Dimens
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:35:
Is dit misschien een verstandige keuze: pricewatch: Samsung UE40ES6800
En ik ben net ook even bij de expert geweest. Daar waren ze erg fan van parasonic. Zij zeiden dat ik het beste deze kon kopen: pricewatch: Panasonic Viera TX-P42GT50
Ik ben eigenlijk helemaal weg van het smart tv van samsung. Maar die parasonic was ook niet verkeerd.
Wat is eigenlijk dat 200euro verschil tussen die 2?
De Panasonic is een plasma televisie waar de Samsung een LCD televisie is. Dat is een heel groot verschil tussen deze twee televisies.

Qua prijs kun je de Samsung UE40ES6800 beter vergelijken met de Panasonic TX-P42ST50. De ST50 is een model lager dan de Panasonic GT50 serie maar biedt qua beeldkwaliteit vrijwel hetzelfde. Er zijn maar kleine verschillen tussen de GT50 en de ST50 en in mijn ogen is het dat verschil niet waard.

Verwijderd

Topicstarter
Dimens schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:43:
[...]

De Panasonic is een plasma televisie waar de Samsung een LCD televisie is. Dat is een heel groot verschil tussen deze twee televisies.

Qua prijs kun je de Samsung UE40ES6800 beter vergelijken met de Panasonic TX-P42ST50. De ST50 is een model lager dan de Panasonic GT50 serie maar biedt qua beeldkwaliteit vrijwel hetzelfde. Er zijn maar kleine verschillen tussen de GT50 en de ST50 en in mijn ogen is het dat verschil niet waard.
Oke daar zal ik naar kijken.
Maar qua kwaliteit tussen de samsung en de Panasonic welke is de beste?

• Dimens
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Oke daar zal ik naar kijken.
Maar qua kwaliteit tussen de samsung en de Panasonic welke is de beste?
Plasma geeft een betere beeldkwaliteit voor dezelfde prijs dan een LCD televisie doet. Dus in deze is de Panasonic beter.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
Dimens schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:21:
[...]

Plasma geeft een betere beeldkwaliteit voor dezelfde prijs dan een LCD televisie doet. Dus in deze is de Panasonic beter.
En dat is smaakafhankelijk. Ik ben zelf voorstander van plasma. De afgelopen drie jaar heb drie verschillende modellen van verschillende merken versleten. Echter er zijn met plasma bijkomende onvolkomenheden waar ik niet aan kon wennen. Daarom maar overgestapt naar LED. Nog geen moment spijt.

• Dimens
Lumics schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:46:
[...]

En dat is smaakafhankelijk. Ik ben zelf voorstander van plasma. De afgelopen drie jaar heb drie verschillende modellen van verschillende merken versleten. Echter er zijn met plasma bijkomende onvolkomenheden waar ik niet aan kon wennen. Daarom maar overgestapt naar LED. Nog geen moment spijt.
Maar natuurlijk. Net zoals een Samsung ES8000 niet een beter beeld geeft dan een Samsung EH5000 maar dat het puur om smaak gaat. Dat als je de ene smaak hebt, je veel goedkoper uit kan zijn dan de andere smaak.

Plasma geeft een beter beeld en dat is een feit.
Pagina: 1