Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan geen afbeelding toe voegen in joomla.

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:34
Ik heb een nieuwe website gemaakt voor me zelf.
Die heb ik eerst thuis gemaakt een gehost in xampp. met joomla 2.5.7

Ik heb de website nu lopen bij een host en zag dat verzie 3.0.2 er al was dus die geïnstalleerd.
Wanneer ik nu aan afbeelding probeer toe te voegen. werkt het niet.

De url naar de afbeelding word dan dit.
code:
1
\"images/banners/white.png\"

En volgens mij moet hij zo zijn.
code:
1
/images/banners/white.png"

Ik heb al op google gezocht maar kan geen oplossing vinden. Weet 1 van jullie at het kan zijn?

iRacing Profiel

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
SkullboyNL schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:18:
Ik heb al op google gezocht maar kan geen oplossing vinden. Weet 1 van jullie at het kan zijn?
Wat vond je dan? Wat heb je van die (mogelijke) oplossingen geprobeerd / gecontroleerd / ...? Waar heb je op gezocht? (Etc. etc. etc.; zie onze Quickstart).

Ik heb wel een hint: zoek eens op magic quotes (evt. i.c.m. Joomla). Dat heeft er geheid mee te maken (als in: dat zegt mijn gut-feel; ik heb 0 Joomla ervaring).

Anyway; ik zie dat we je inmiddels meer dan ééns hebben verzocht te letten op een goede topicstart, wat dit duidelijk niet is, en dus gaat ook dit topic weer op slot. En bovenal, niet alleen de Quickstart hebben we je al vaak genoeg op gewezen, ook Waar hoort mijn topic? zou je inmiddels toch wel moeten weten vinden...

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 12-01-2013 00:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.