[Macbook Pro] Grafisch probleem bij Borderlands

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik heb het volgende probleem telkens als ik borderlands wil spelen,
krijg ik te maken met het volgende probleem zie de foto

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hgwdpj.jpg

Specs:
Processor 2,2 GHz Intel Core i7
Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart AMD Radeon HD 6750M 1024 MB
Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63b)

Via de search engine getracht een vergelijkbaar probleem te vinden maar helaas,
Heb daarbij ook op een andere user account het spel geladen maar mocht niet baten

iemand een idee wat het kan zijn

Ps de titel klopt niet helemaal 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34846 op 11-01-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 21:56

BombaAriba

Ondertitel

Ik heb dezelfde videokaart en CPU maar geen problemen. Ik heb wel osx 10.8. Misschien ligt daar het probleem bij jou?

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

Topicstarter
Het zou allicht kunnen, heb verder gezocht maar er zijn mensen met een oudere versie waar het perfect draaid.

Heb het volgende gedaan opnieuw gedownload. in het begin gaat het goed. maar krijg een soort freeze van het eerste beeld wat blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Heb je dit ook bij andere games of grafisch zware programma's? En heb je Borderlands 2 gekocht of illegaal gedownload? Bij het laatste kan het best zo zijn dat je een ''foute'' versie te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:21
Voor iedereen die wil reageren: Het is trouwens Borderlands 1 die je op de afbeelding ziet.
Deel 2 heeft niet het gedeelte waar dit afspeelt.

Anyway: Lijkt me dat als het een gedownloade versie is, je een patch moet draaien, misschien is er iets wonky's dat hij niet kan werken met je HD 6750 (of niet juist) zonder die patch.
Als het een originele is en je hebt hem volledig gepatched: Even checken of het ook in andere games gebeurt.