[standby s3] wordt niet meer wakker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
Heb al zo'n 2 jaar een Asrock Vision 3d, paar maand terug heb ik hem voorzien van een herinstallatie. Wederom met Windows 7. Drivers gedowloaden van de site van asrock en keurig geinstalleerd. Alles deed het, standby , ontwaken en alles.

Na een poos wilde hij ineens niet meer wakker wroden door m'n afstandsbediening. Wel gewoon met de power knop op de case zelf.

Drivers van de CIR Nuvoton verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Paar keer geprobeerd en keurig weer wakker worden door de afstandsbediening. Case closed... maar, opnieuw na een nacht 'standby' gestaan te hebben wil hij niet meer ontwaken.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Diverse CIR Nuvoton drivers (de officiele welke bij deze asrock zaten, maar ook nieuwere die bij 'nieuwere' asrocks zitten). Elke driver heeft hetzelfde effect, eerst werken, dan na een poos niet meer.
- Standby tool geinstalleerd om te controleren of er systemen zijn waardoor hij niet wakker kan worden.

Probleem:

Ik weet niet meer waar ik moet beginnen / eindigen met zoeken. Heb wat op internet lopen speuren maar kan weinig vinden.

Heeft iemand een idee waar te beginnen?

Overigens, voor de herinstallatie werkte het vlekkenloos. Als hij uiteindelijk aan staat dan werkt ook alles met de afstandsbediening, ook het uitzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Sa1 op 11-01-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
Niemand een idee?

Das wel frustrerend dan...