Op mijn tijdelijke werkplek is een fantastisch Sun Type 7 USB PC Keyboard aanwezig. Heerlijk, met unieke features:

Ik ben dan ook op zoek naar zo'n toetsenbord, maar liever niet tweedehands (hygiëne enzo). Nieuwe lijken wel over de $120 te gaan, plus verzendkosten uit de US... dat vind ik dan weer net even wat teveel van het goede.
Weet iemand misschien of deze (of gelijksoortige toetsenborden van andere fabrikanten) nieuw worden aangeboden? Ebay heeft wel een handjevol "seller refurbished", maar dat is volgens mij alles behalve nieuw. Cherry Keyboards heeft nog wel wat "good old" tastaturen, maar niet met dergelijke features.
- Compose key!
- Fatsoenlijke USB hub
- Heerlijke aanslag.
- Alle "good old" toetsen aanwezig, zoals SysRq, AltGraph, etc.
- Fatsoenlijke Meta/Super key (Windows toets zonder logo)
- Wel gewoon Euro-teken.
- Robuust.
- Function keys zijn gewoon function keys. Multimedia toetsen apart.
Ik ben dan ook op zoek naar zo'n toetsenbord, maar liever niet tweedehands (hygiëne enzo). Nieuwe lijken wel over de $120 te gaan, plus verzendkosten uit de US... dat vind ik dan weer net even wat teveel van het goede.
Weet iemand misschien of deze (of gelijksoortige toetsenborden van andere fabrikanten) nieuw worden aangeboden? Ebay heeft wel een handjevol "seller refurbished", maar dat is volgens mij alles behalve nieuw. Cherry Keyboards heeft nog wel wat "good old" tastaturen, maar niet met dergelijke features.
[ Voor 8% gewijzigd door gertvdijk op 11-01-2013 15:09 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.