Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427037

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb mij een beamer van BenQ besteld, model W1070. Dit is een DLP 3D beamer en ik zou er mij graag 2 brillen bijbestellen. Nu vraag ik mij af welke brillen prijs/kwaliteit het beste zijn voor deze beamer. Blijkbaar is niet elke 3D actieve shutter bril compatibel met deze 3D projectie.. Zal dit enkel werken met BenQ brillen dan?
Alvast bedankt en graag jullie advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Je moet iig op zoek gaan 144hz brillen, ik zag op avsforum een topic dat speciaal is geopend voor brillen voor deze beamer.

Ga de w1070 namelijk binnenkort ook bestellen ws. Ik mis een projector voor de films. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rde
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Rde

Laat ook weten hoe de w1070 bevalt. De specs zijn mooi 1080p en 3d, niet te duur.
Ik zou hem ook willen bestellen maar ben bang dat 2000 lumen te weinig is om hem ook overdag te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En? Heb je hem al binnen en al getest met een bril?

Ik heb inmiddels 2 sainsonic brillen binnen maar moet nog een weekje wachten tot de BenQ bezorgd wordt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:02
Ondertussen de Sainsonics kunnen testen met je Benq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fsollios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik heb zelf de BenQ w710ST 3D ready beamer met een set DLP 3D brillen op Ebay besteld. Waren niet duur, en stond in de specs bij dat de w710st deze ook ondersteund. Ik speel me films af vanaf een htpc (minipc), maar wanneer ik 3D SBS films afspeel werken de brillen wel alleen zie ik wel een beetje een overlay van beelden. Dus bijv bij tekst dat op je afkomt (meestal in begin van de film) zie je het goed dat ze dubbel ziet (de rest van de film overigens ook dus).

Nu vraag ik me af of het aan die brillen ligt of aan een configuratie. Heb de films zowel gedraaid onder Stereophonic player, PowerDVD en WinDVD... En allemaal redelijk zelfde issue.

Heb geen vergelijkingsmateriaal in verschillende brillen, dus weet niet of het aan de brillen ligt of dat kwaliteit gewoon slecht is met 3D. Baal er wel van, heb namelijk special zo'n htpc ervoor aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566191

Eventueel wil ik deze beamer ook gaan bestellen, ik weet alleen niet in hoeverre de beamer de 3D functie ondersteund. Bovendien is mijn kamer aan de kleine kant waardoor de short throw functie goed van pas komt. Wel hoop ik dat dit de 3D functie niet teniet doet. Is er misschien iemand die bereid is om mij de beamer een keer te laten bezichtigen?
Pagina: 1