Toon posts:

Beta 2 is uit !!! Urban Terror Beta 2 !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter

http://www.silicon-ice.com/

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
zouden mensen daar zelf ook niet achter kunnen komen als ze geintteresseerd zijn in het spel?

van mij mag er een: Afbeeldingslocatie: http://content.communities.msn.nl/isapi/fetch.dll?action=view_photo&ID_Community=Dropaljepictureshier&ID_Topic=7&ID_Message=101op

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
ziek slotjes mannetje dit is voor de mensen die het niet weten en een tip om het te gaan douwnloaden want did is veel beter als cs VIND IK

Verwijderd

hee, bedankt voor de tip -SK-
Dat gaat ik gelijk ff bekijken!

(typische GoT zeik-reply weer antwoorden_man! :?)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Word een beetje ziek van al die mensen die alleen maar replieen om een topic dicht te krijgen of mensen toe te schreeuwen dat ze de search moeten gebruiken :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Indeed, en het lijkt wel of 1 van de 3 replys er zo 1 is! :r

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
als ik het goed begrepen heb is dit een mod voor quake3?

wel handig te vermelden, als je een vergelijking met CS maakt. anders denk je nogal snel aan Half-life denk ik.

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 12:18 schreef marble het volgende:
als ik het goed begrepen heb is dit een mod voor quake3?

wel handig te vermelden, als je een vergelijking met CS maakt. anders denk je nogal snel aan Half-life denk ik.
Yep, een mod voor Quake III

Verwijderd

Ik heb hem vannacht al gedownload >:) Heb hem pas 10 minuten gespeeld, maar ben nu al overtuigd van de coolheid :) Moet helaas zo weg, maar vanavond ga ik em ff uitgebreid spelen :)
Pagina: 1