Keyboard vervangen Dell E5530

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 18:25
Ik heb een nieuw toetsenbord besteld voor een laptop. Deze wil ik gaan vervangen, maar ik heb zo geen idee waar ik kan beginnen. Op internet zijn wel filmpjes te vinden maar niet voor een Dell E5530 laptop. En ik wil natuurlijk niet meer uit elkaar halen dan nodig is.

Heb het frame al om het toetsenbord weg, maar de rest lukt me niet, is er misschien ergens een site waar dit soort dingen worden uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Laptop behuizing is vaak specifiek voor maar enkele modellen. Beste kan je even kijken of er andere E55xx modellen zijn (of zelfs E5xxx), of andere modellen die op die van jou lijken. En anders gewoon open schroeven en goed bijhouden wat waar gaat, dan kom je er ook vanzelf.

Er zijn niet echt sites die dit voor jouw specifieke model uitleggen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 18:25
Ik kom een heel eindmaar toch blijft de boel ergens vastzitten. Ik ga jou advies opvolgen en even kijken naar de E5xxx serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Gelukkig bestaat er een manual: http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/Late5530/

Bij mijn e6520 kan je de trim rond het toetsenbord los trekken, en vervolgens het toetsenbord (wat met 6 schroeven bevestigd zit) loshalen.