Momenteel is het niet erg intuitief om op GoT topics te vinden over telefoon/tablet games. Zo moet je voor games op je android tablet eigenlijk in het android telefoon onderdeel zijn, waar je het algemene android games topic terugvindt, terwijl je zo'n algemeen gamestopic eerder onder spielerij zou verwachten en het android tablet onderdeel men tweede gok was alvorens ik bij de telefoons ging kijken.
Daarom vroeg ik me af of een apart "phone/tablet games" onderdeel onder spielerij geen levensvatbaarheid kan hebben? Je zou er dan alle iOS/android/windows phone gerelateerde games onder kunnen voegen en is het interessant om effectief topics aan te maken voor individuele games zonder dat ze meteen ondergesneeuwd worden
Daarom vroeg ik me af of een apart "phone/tablet games" onderdeel onder spielerij geen levensvatbaarheid kan hebben? Je zou er dan alle iOS/android/windows phone gerelateerde games onder kunnen voegen en is het interessant om effectief topics aan te maken voor individuele games zonder dat ze meteen ondergesneeuwd worden