[suggestie] plaats phone/tablet gametopics in Spielerij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Momenteel is het niet erg intuitief om op GoT topics te vinden over telefoon/tablet games. Zo moet je voor games op je android tablet eigenlijk in het android telefoon onderdeel zijn, waar je het algemene android games topic terugvindt, terwijl je zo'n algemeen gamestopic eerder onder spielerij zou verwachten en het android tablet onderdeel men tweede gok was alvorens ik bij de telefoons ging kijken.

Daarom vroeg ik me af of een apart "phone/tablet games" onderdeel onder spielerij geen levensvatbaarheid kan hebben? Je zou er dan alle iOS/android/windows phone gerelateerde games onder kunnen voegen en is het interessant om effectief topics aan te maken voor individuele games zonder dat ze meteen ondergesneeuwd worden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:40
Ik kom niet zo vaak in de betreffende topics maar vind de gedachte wel goed, games bij games, per platform. De vergaartopics vind ik nu ook wat onoverzichtelijk.

Keerzijde is wel dat mobiele games vaak een wat kortere 'levensduur' hebben waarmee je dus in verhouding veel topics krijgt met nogal hoge doorloopsnelheid. Daarmee ligt slowchat ook wel wat op de loer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Er lopen wel een aantal mobile games in Spielerij maar die zijn op een hand te tellen. Daarnaast krijg je het punt wat carpento al aanhaalt. Ik zal de andere mods ook even op dit topic wijzen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream