Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uploaden met IE Werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb http://www.webdavsystem.com/ajaxfilebrowser op mijn server geïnstalleerd zodat mensen op de cloud wat dongen kunnen uploaden.

Dit werk helemaal naar behoren in Firefox maar als ik het zelfde actie met IE uithaal dan krijg ik een error na het uploaden, dat is dan een 404 error dat de bestand of map (na het uploaden) niet gevonden kan worden.

Iemand enige idee?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:37

Swerfer

Hmm...

Lukt het uploaden fysiek wel?
Dan kan je kijken of IE het geuploadde bestand misschien niet kan vinden omdat het bestand nog niet helemaal gereed staat op de server maar IE al wel het bestand opvraagd.

Kan je het geuploadde bestand wel open met Firefox als je hem met IE hebt geupload?

Kan je met een nieuwe IE sessie wel het geuploadde bestand openen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Topicstarter
Klopt alles gaat gewoon goed met Firefox en het openen van het bestand en het downloaden ervan lukt ook gewoon met IE.

Alleen het Uploaden met IE gaat mis.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:37

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:26:
na het uploaden, dat is dan een 404 error dat de bestand of map (na het uploaden) niet gevonden kan worden.
Even voor de duidelijkheid, wordt het bestand wel daadwerkelijk geupload? Komt het wel op de server te staan?

Ik neem aan dat nadat je de button(?) uploaden hebt aangeklikt, dat het uploaden van start gaat, maar dat daarna je website naar een pagina met het resultaat gaat? Of blijf je op dezelfde pagina en komt daar dan de 404 error? Dat kan overigens alleen als er een refresh wordt gedaan van (een deel van) de pagina...

Edit:

Ik zie nu eigenlijk pas dat je een upload control gebruikt (ajaxfilebrowser)

Waar geeft die dan een 404 error aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 11-01-2013 11:41 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Topicstarter
Hij komt niet op de server aan idd. 404 is : 404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 14:23

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:54:
Hij komt niet op de server aan idd. 404 is : 404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
To upload files in Internet Explorer the WebDAV server with POST-upload support is required.
http://www.webdavsystem.c...ser/programming/ie_upload