Samsung Monitor Port op NP700z5c-S02NL Notebook

Pagina: 1
Acties:

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

ferrero

el mosquito

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe notebook de NP700Z5C-S02NL van Samsung. Opzich een prima apparaat. Echter wil ik er graag twee monitoren op kunnen aansluiten. Standaard zit er op deze notebook een normale HDMI aansluiting en een Samsung Monitor Port. De Samsung Monitor Port schijnt weer een ingenieus verzinsel te zijn van Samsung, dus is geen (mini)Displayport, Micro-HDMI, etc.

Nu is mijn vraag, weet iemand waar ik een VGA verloopje kan krijgen? Ik kan namelijk niets vinden online, wat opzich vreemd is voor een nieuwe notebook.

Nu heb ik deze site wel gevonden. Maar wordt alleen verzonden naar adressen in de UK
http://www.samsung.com/uk...N12B/E?subsubtype=adaptor

Jullie suggesties zijn welkom

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De kans dat je dit soort dingen tegenkomt bij een vage Chinese shop is vrij klein, neem eens contact op met Samsung Nederland of ze zo'n ding kunnen leveren.
Het probleem met proprietaire poorten is altijd dat het zoeken naar de juiste kabels een hel is (de reden dat ik die dingen niet op m'n apparaten hoef tenzij het echt niet anders kan).

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Heb je het typenummer al eens door ebay geknald? er worden aardig wat samsung parts daar verkocht.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.