Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:44
Hallo,

Ik ben dus nu ook aangemeld bij shop Korting! en heb nu al 2 keer wat besteld via hun, alleen er komt geen bedrag te staan.. Klopt dit dat dit een paar dagen duurt of....

EDIT: Topic moet Shop Korting zijn ipv Shop Koning :+

[ Voor 15% gewijzigd door BaZnGaNL op 11-01-2013 11:03 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Van de website van shopkorting:
Indien na 48 uur de korting nog steeds niet zichtbaar is in uw account, neem dan direct contact met ons op via ons contactformulier. Met behulp van uw originele orderbevestiging voorzien van datum en tijdstip, kunnen wij altijd proberen uw korting alsnog te achterhalen. Let er wel op dat u dit direct na uw aankoop meldt. Kortingen van langer dan 1 maand geleden, kunnen wij helaas niet meer achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:07
Bij de één duurt het langer dan bij de ander...
Ligt er aan hoe snel de shop de korting zichtbaar maakt in het account van shopkorting zodat zij het bij jouw account kunnen zetten.
Bij ons wordt ongeveer alles via shopkorting.nl besteld, en pas één keer meegemaakt dat het niet bijgeschreven werd. Even contact opgenomen met de helpdesk en een paar dagen later werd het alsnog bijgeschreven.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Shopkorting is betrouwbaar. Bij mij is het ook een enkele keer niet goed gegaan. Als je een mailtje stuurt gaan ze er gelijk achteraan. Ze antwoorden erg snel op mailtjes.

Wat ik altijd doe is dit:
Aparte browser voor je aankopen. Ik gebruik chrome hiervoor.
Eerst alle geschiedenis wissen.
Dan naar shopkorting gaan en je aankoop doen
Screenshot maken van de aankoop en je browsergeschiedenis.

Heeft me al 2 keer geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:44
Freakster86 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:37:
Shopkorting is betrouwbaar. Bij mij is het ook een enkele keer niet goed gegaan. Als je een mailtje stuurt gaan ze er gelijk achteraan. Ze antwoorden erg snel op mailtjes.

Wat ik altijd doe is dit:
Aparte browser voor je aankopen. Ik gebruik chrome hiervoor.
Eerst alle geschiedenis wissen.
Dan naar shopkorting gaan en je aankoop doen
Screenshot maken van de aankoop en je browsergeschiedenis.

Heeft me al 2 keer geholpen.
Dat is wel een goede tip ja! Ik zal dit ook doen, maar hoe bedoel je screenshots van je browsergeschiedenis? Dit als bewijs dat je vanaf shopkorting naar de desbetreffende site ging?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ja. Daar zie je dan dat je eerst succesvol bent ingelogd. Ook dat de redirecting/aankoop is gelukt .

Door elke keer alle geschiedenis te wissen krijg je ook geen problemen met cookies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Deze vraag lijkt me niet echt een topic waard. Als je ondersteuning nodig hebt bij het registreren bij een site, dan is de klantenservice van die site het juiste aanspreekpunt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.