Mijn ouders hebben een laptop waarop Windows Vista staat geinstalleerd.Sinds kort blijkt dat wanneer er op het bureaublad of in een map met de rechtermuis knop wordt geklikt, deze alleen 'leeg' aangeeft, ipv van de gebruikelijke koppelingen. Ik heb al een reeks onderhoudsprogramma's er over heen laten draaien daar ik dacht dat het iets met een verwijzing zou zijn maar niets helpt. Ook schijfcontrolle gedraaid en gedefragmenteerd. Verder staan alle Vista opties op standaard. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Anoniem: 91626
Het kan eventueel nog met een slechte video werking te maken hebben maar dan zou je dat ook merken tijden gebruik neem ik aan. Als het net een nieuwe installatie is kan je hem mogelijk nog resetten. Heb je ook een register cleaner geprobeerd (bv ccleaner). Zou toch maar een schone installatie overwegen!
Geeft hij helemaal geen enkel menu-item dan? Zoals knippen, kopiëren, etc? Of ontbreken alleen de koppelingen bij "Kopiëren naar"?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb ccleaner geprobeert en dit helpt niet. EN het is zeker geen nieuwe install, hij loopt eigenlijk al een tijdje en deed dit ook zonder problemen.... Hij geeft geen enkel menu-item aan bij "nieuw". Ik heb er nu nog eens naar gekeken en kan blijkbaar ook niets downloaden met IE. Met firefox is dit geen probleem. Ik heb alle privacy settings van IE geprobeert maar dit help niet. Bovendien geeft hij nu bij schijfcontrolle aan dat er een bestand gerepareert is. Dit zorgt er echter niet voor dat het probleem oplost. Ideeen?
Wel eerst een back-up maken van je persoonlijke data, foto's, e-mail, etc.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pagina: 1