Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wilde graag weten of iemand mij kan helpen.
Wij hebben altijd een Yamaha rx v450 gehad en deze heeft altijd erg goed bevallen.
Hierbij hebben wij destijds ook bijpassende Yamaha luidsprekers en subwoofer.
Echter door de aanschaf van een nieuw wandmeubel, met een diepte van max. 40 cm, waren wij genoodzaakt een minder diepe reciever aan te schaffen (op de kast plaatsen was geen optie, hebben we geprobeerd, maar was geen gezicht) gekozen voor de Yamaha rx v373. Besteld, aangesloten en hij werkte.... Maar de subwoofer gaat steeds van normaal werkend naar zachter op de achtergrond.... :? Reciever weer ingepakt omgeruild in de winkel en weer opnieuw aangesloten. Werkt ook, echter zelfde probleem met de subwoofer. 8)7
Wat kan dit nu toch zijn? Wanneer je aan het stekkertje 'rommelt' hoor je verschil...
Wie o wie kan mij hierbij helpen?
P.s. Ik ben niet heeeel erg technisch aangelegd, dus als het kan graag in jip en janneke taal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt alsof het zit in de kabel. Misschien een andere subwoofer-kabel proberen! Zoiets heb ik met standaard stereo kabels ook wel eens gehad en na wisselen met nieuwe was het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 17:54
Kan het zijn dat er een configuratie optie in de receiver zit die het volume automatisch aanpast naar een acceptabel niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat het in de kabel zit..... Moet binnenkort maar even kijken om een andere denk ik.... Laat het nog weten, maar ben nooit zo snel... (Veel werk, kinderen en weinig tijd..)