Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Domainchecker.

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben me rot aan het puzzelen met de Versio API, voor domainchecker.

Het is een Api, dus ik heb mijn klantgegevens ingevoerd, een PHP bestand aangemaakt met de code, zie:

http://autoverhuur-tilburg.nl/api/api.php

Wanneer ik naar de link ga, zie ik echter een foutmelding... Het was eigenlijk de bedoeling dat ik een veld kreeg waarbij je .nl, .be en .com-TLD's kunt checken, op mijn eigen website gehost natuurlijk.

Is er een iframe waarmee je deze functie van andere websites kunt overnemen, of speelt er meer af in mijn API-avontuur? :F

Gulfstream G650

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Hoe denk je dat wij kunnen zien wat er fout gaat? Wij zien natuurlijk de bron van het PHP bestand niet. En wat heb je proberen te debuggen? Op welke stukje van de code gaat het fout?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ten eerste staat je topic verkeerd en hoort deze in Programming.

Daarnaast is Programming bedoeld om zelf te programmeren en dus zelf met relevantie minimale test-cases te komen waarin duidelijk je probleem wordt beschreven, je zelf aangeeft wat je hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht en waarom die oplossingen niet toereikend waren.

Daarnaast zie ik ook dat Versio gewoon support levert en wat je nu vraagt is basic-support. Daarvoor zou ik eerst bij Versio beginnen. Wil je het probleem echt zelf oplossen, dan kan je het opnieuw proberen in het juiste subforum en met een betere (lees: juiste) topicstart.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.