Hallo ,
Aangezien ik een grotere voeding nodig heb ben ik eens rond aan het kijken naar welke.
Setup van mij is :
6950CF (wil ze nog gaan unlocken dus daar wil ik rekening mee houden)
965 AMD BE versie
8 fans
5 hdd's en 1 ssd
GA-MA790GPT-UD3H (mobo)
Momenteel heb ik een real power M520 van CM. (ben er erg tevreden over !)
Eisen aan de voeding:
-stil
-6 pins stekkers 4x (voor mijn graka's )
-Modulair (liefst zoveel mogelijk dus eigenlijk echt modulair zou ideaal zijn en niet dat semi)
-Bronze 80Plus minimaal
Ik heb al verschillende reviews gelezen maar kom vaak op dingen uit zoals die 6+2 stekker wat me dan alsnog niet bevalt. Mits er een voeding is die dat heeft maar is van CM. Is die dan ook compatibel met mijn voeding stekker? Want dan kan ik deze namelijk gemakkelijk overnemen. Hierover vind ik namelijk bar weinig.
Zelf heb ik al gekeken maar zie bijna door de bomen het bos niet meer. Prijs op het moment niet meer dan 140 euro. Hoe minder(mits beter), hoe beter
Aangezien ik een grotere voeding nodig heb ben ik eens rond aan het kijken naar welke.
Setup van mij is :
6950CF (wil ze nog gaan unlocken dus daar wil ik rekening mee houden)
965 AMD BE versie
8 fans
5 hdd's en 1 ssd
GA-MA790GPT-UD3H (mobo)
Momenteel heb ik een real power M520 van CM. (ben er erg tevreden over !)
Eisen aan de voeding:
-stil
-6 pins stekkers 4x (voor mijn graka's )
-Modulair (liefst zoveel mogelijk dus eigenlijk echt modulair zou ideaal zijn en niet dat semi)
-Bronze 80Plus minimaal
Ik heb al verschillende reviews gelezen maar kom vaak op dingen uit zoals die 6+2 stekker wat me dan alsnog niet bevalt. Mits er een voeding is die dat heeft maar is van CM. Is die dan ook compatibel met mijn voeding stekker? Want dan kan ik deze namelijk gemakkelijk overnemen. Hierover vind ik namelijk bar weinig.
Zelf heb ik al gekeken maar zie bijna door de bomen het bos niet meer. Prijs op het moment niet meer dan 140 euro. Hoe minder(mits beter), hoe beter