Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 16:29
Heb het volgende probleem. InDesign CS4 heeft altijd keurig gewerkt. Maar nu wou ik het programma opstarten en geeft hij na ongeveer 30 seconden de onderstaande foutmelding. Heb al de cache bestanden van InDesign weggooid wat helaas niet mocht baten. Uiteraard ook de laatste update van CS4 geïnstalleerd. Op Google kom ik alleen problemen tegen met Max OS. Zelf gebruik ik Windows 7 Pro X64. Wie-o-wie kan mij uit de brand helpen? :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S0SuF588r4k7LJCgAWPgeZ8A/thumb.jpg

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Even snel opnieuw installeren, dat is in de meeste gevallen sneller dan opzoek gaan naar de fout.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Het beste is inderdaad om het programma opnieuw te installeren, zoals hierboven aangegeven. Heb toevallig onlangs lettertypes geïnstalleerd? Sommigen lettertypes geven nog wel eens problemen op InDesign als deze ze probeert te initialiseren tijdens de start, wat vastlopers kan veroorzaken.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |