Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172533

Topicstarter
Goedenavond mede forumers
ik ben benieuwd of het mogelijk is ( puur voor de grap natuurlijk ) of het mogelijk is om in je whatsapp contacten iemand toe te voegen maar zonder dat de tegenpartij dit weet ?
maw ik heb zijn telefoonnummer en hij weet niet dat ik dit nummer heb en nu wil ik dus naar zijn online status kijken.
of zal zoals ik denk hij me eerst moeten toevoegen voordat ik er wat mee kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De vraag is of het wenselijk is, maar als je iemand toevoegt aan je contacts dan zal die persoon automatisch verschijnen in je whatsapp contacts als de persoon whatsapp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bij mij is het niet zo! Ik kan iemand toevoegen die ook whatsapp heeft zonder dat hij of zij mij ziet, totdat ik uiteraard een bericht ga sturen dan worden de gegevens bij gewerkt en staat er inplaats een naam mijn nummer.

Dit is uiteraard als die persoon mijn nummer niet heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-01-2013 18:36 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ben ik de enige die niet snapt wat er grappig is aan het toevoegen van een contact in een berichtenverstuurprogrammatje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Henk007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:40:
[...]

Ben ik de enige die niet snapt wat er grappig is aan het toevoegen van een contact in een berichtenverstuurprogrammatje ?
Ik weet niet wat hij ermee wil gaan doen, maar ik vind het altijd leuk om als een vriend een telefoon laat rondslingeren even mn naam te veranderen naar "God" of iets dergelijks, en natuurlijk de homescreens even te veranderen naar een Nicolas Cage image...

Erg puberaal, ik weet het, maar het blijft grappig om te zien hoe ze reageren als ze worden gebeld door God himself :)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172533

Topicstarter
ik snap dat het misschien een beetje onduidelijk is maar de reden is puur dat hij zegt tegen vrienden dat hij nooit online met zijn telefoon en dat klopt met het telefoonnummer die hij aan de hele wereld heeft gegeven is ie nooit online maar ik ben er via via achter gekomen dat ie een tweede telefoon heeft met abonnement enij daaropmet volgens mij zit hij daarop wel lekker te whatsappen.
maar als ik hem toevoeg zonder dat hij het weet en hij heeft mijn nummer wel in zijn tweede telefoon staan was ik dus benieuwd of hij dit zou zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Als iemand ervoor kiest om dat niet aan jou openbaar te maken wil hij/zij blijkbaar niet met jou whatsappen, face it.
Technische oplossingen voor sociale "problemen" werken nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

Deze vragen kunnen prima in het "standaard" Whatsapp topic

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.