Goeiedag allen. Ik gebruik heel vaak de optie "listen to device" voor dingen als opnames, en opeens werkt listen to device voor geen enkel opname apparaat meer. Ik kan het nog steeds instellen, maar er is 0 resultaat. Kan niet echt meer zeggen over dit probleem. Ik heb geen software geinstalleerd in die tijd, geen instellingen veranderd, alles is gewoon *poef* weg. Voor de rest is er niks anders aan de interface etc.
Dingen die bijv. niet meer werken is stereo mix via de HDMI verzenden naar m'n live gamer HD voor audio zodat ik alleen de HDMI nodig heb. Of m'n stereo mix naar de headset verzenden om game geluid en stemmen te mixen voor als de speakers uitmoeten zonder dat ik constant hoef te switchen tussen audio apparaten.
Mobo is een P8Z77-V Deluxe, hoewel ik niet zeker weet hoeveel dat uit gaat maken. Onboard geluid, win7 x64.
Dingen die bijv. niet meer werken is stereo mix via de HDMI verzenden naar m'n live gamer HD voor audio zodat ik alleen de HDMI nodig heb. Of m'n stereo mix naar de headset verzenden om game geluid en stemmen te mixen voor als de speakers uitmoeten zonder dat ik constant hoef te switchen tussen audio apparaten.
Mobo is een P8Z77-V Deluxe, hoewel ik niet zeker weet hoeveel dat uit gaat maken. Onboard geluid, win7 x64.