onterecht een slechte beoordeling schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vince_killer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 14:21
Geachte tweakers, (Redactie)

Ik heb 05-01-2013 (zaterdag) gereageerd op een adverentie van A87
over een Nvidia Vision pack 2 die ik graag van meneer wou overnemen.
Ik heb daarom per direct gereageerd en afgesproken met meneer dat ik so snel mogelijk het geld zou overmaken aangezien het nog in het weekend verstuurd kon worden.

Helaas krijg ik de zelfde avond vervelend nieuws dat een famillie lid een auto ongeluk heeft gehad en in coma is beland.
Daardoor heb ik niet meer aan de koop gedacht wat natuurlijk begrijpelijk is.

Ik kom vandaag 10-1-2013 online op tweakers keek mijn berichte na en ja hoor meneer is behoorlijk boos dat ik niet reageerde.
Meneer heeft per direct een slechte beoordeling geschreven wat dus totaal niet van toepassing is
Mijn vraag is dus als iemand van tweakers.net dit kan verwijder en of aanpassen en meneer erop aanspreken dat dit niet de gang van zaken zijn is dit mogelijk?

Iedergeval bedankt voor de moeite.

M.v.g Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Heb je zelf contact met A87 opgenomen en de situatie voorgelegd? Want ik neem aan dat als je de situatie uitlegt je hem vast wel kan overtuigen er van. Tweakers gaat op basis van eerdere zaken niet reviews aanpassen. Wat jij wil is juist niet de gang van zaken :+ Het staat mensen vrij een slecht gevoel te hebben en dit te uiten.

Dat gezegd te hebben moet ik zeggen dat sommige mensen op Tweakers wel een bizar kort lontje hebben hiermee, en niet eens de andere partij aanhoren over wat er aan de hand is. Ik vind het verder ook niet netjes, dat ben ik met je eens.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit hoort denk ik hier onder in V&A feedback thuis, maar kan me verder voorstellen dat als je de situatie aan de beste man/vrouw uitlegt deze het begrijpt en als beiden partijen het eens zijn dit word aangepast door tweakers.
Komt dus helemaal goed, zie hier onder de reactie van een andere user.

V&A Feedback

[ Voor 77% gewijzigd door pino85 op 10-01-2013 16:25 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Maar mag sowieso geen probleem zijn:
beoordeling verwijderen...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vince_killer
Top bedankt jongens
Ik heb het gezien Hooglander thnx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Uiteraard bedoelde ik dan ook dat het natuurlijk geen probleem is als het op wens van de schrijver is. Maar voor zover ik heb gelezen kunnen mensen niet aan Tweakers vragen een slechte review tegen hunzelf niet kunnen verwijderen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vince_killer
mag een slotje op... met dank aan FlipFluitketel nogmaals bedankt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.