Toon posts:

mediaplayer 7+ CPU = HEEEET????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die mediaplayer 7 altijd al rommel gevonden maar nu vliegt hij helemaal buiten
telkens als dat ding wordt opgestart vliegt men cpu temp de hoogte in van 30 voor MD tot 46 tijdens Mediaplayer .heel vervelent ook als je mediplayer dicht doet blijft de temp gewoon even hooh of stijgt nog , ookal doe ik hem slechts 5 sec open dan tcoh begnt de temp nog te stijgen terwijl het programa al lang gesloten ik snap hier niks van .iemand ervaring mee?
systeem: duron 800@1008 ,Abit KT7,256ram, GF2MX ,HD:IBM 30.7GB7200rpm ,windwos 98

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
En wat doet hij bij het draaien van DPC? Wordt hij dan niet zo heet?

Verwijderd

Topicstarter
DPC?????

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:05

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dutch Power Cows, RC5

maar uhhh, het lijkt mij sterkt dat je mobo temp opeens zo snel op loopt.....

Je doet je naam wel eer aan! ;)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
heeeeeeel grappig hoor ik weet best wel ho ik met een pc moet omgaan ik bergijp enkel niet waarom dat enkel bij Media Player dit gebeurt en BTW de cpu blijft gewoon100%stressed nadat MP is afgesloten:(

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 21:15
boeie pleur windows er op nieuw op, als dat niet werkt koop een andere cooler

Verwijderd

Topicstarter
heb al een andere cooler gekocht er zit echter nog van die prutspasta tussen ((voorlopig)
cooler:http://www.taisol.com/products/pdf/CGK742.pdf

en de cooler heet hier niks mee te maken het is nog niet normaal dat na 5 sec het prog opstaten en dan weer dicht de CPU100ùbelast blijft

Verwijderd

WMA is een slecht programma. Gebruik BSplayer ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga gewoon MP der afgooien en versie6.4 der terug op zetten ee ff proberen of hij het hier ook doet

Verwijderd

ik heb t met winamp, zodra ie inactive gaat draaien(geen mp3z spelen maar wel geopend) wordt cpu fully stressed, weird huh????

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 10:35
snap niet waarom je moeilijk doet over die temperatuur, ik zou blij zijn als ik zo'n temp heb, beter dan de 70 graden die ik nu heb... (duron900)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe geraak jij met een duron tot 70°??
een nieuwe cooler kopen zou ik zeggen

en waarom ik moeilijk doe over die tempereatuur hoe hoger mijn temp hoe harder mijn 2 case fans gaan draaien en dus hoe meer lawaai
Pagina: 1