Beste Tweakers,
Een tijdje terug heb ik met behulp van jullie een nieuwe PC samengesteld en gekocht en nu is het ook voor mijn broertje tijd voor een nieuwe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou hij de nieuwste games momenteel op high/ultra willen spelen en voorderest de gebruikelijke dingen voor school. Net als bij mij is het belangrijk dat Guild Wars 2 maximale settings gespeeld kan worden. Overclocken doen we hier verder niet aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Die van mij heeft uiteindelijk met assemblage kosten etc 900e gekost. Mijn ouders die de computer voor hem gaan betalen, willen het liefst goedkoper uit zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor, toetsenbord, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop met in ieder geval 8gb aan RAM geheugen, een SSD en Windows 8.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De computer moet de komende jaren weer goed meegaan. Het liefst kopen we tegen die tijd geen nieuwe computer, maar breiden we deze uit. Is de kast hieronder daarvoor geschikt?
Ten opzichte van die van mij heb ik hier alleen de samsung SSD en mijn Zalman z11 behuizing vervangen voor het volgende:
Zijn er onderdelen die beter of goedkoper kunnen?
Alvast bedankt voor jullie hulp wederom!
Een tijdje terug heb ik met behulp van jullie een nieuwe PC samengesteld en gekocht en nu is het ook voor mijn broertje tijd voor een nieuwe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou hij de nieuwste games momenteel op high/ultra willen spelen en voorderest de gebruikelijke dingen voor school. Net als bij mij is het belangrijk dat Guild Wars 2 maximale settings gespeeld kan worden. Overclocken doen we hier verder niet aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Die van mij heeft uiteindelijk met assemblage kosten etc 900e gekost. Mijn ouders die de computer voor hem gaan betalen, willen het liefst goedkoper uit zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor, toetsenbord, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop met in ieder geval 8gb aan RAM geheugen, een SSD en Windows 8.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De computer moet de komende jaren weer goed meegaan. Het liefst kopen we tegen die tijd geen nieuwe computer, maar breiden we deze uit. Is de kast hieronder daarvoor geschikt?
Ten opzichte van die van mij heb ik hier alleen de samsung SSD en mijn Zalman z11 behuizing vervangen voor het volgende:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 84,91 | € 84,91 |
1 | ASRock 970 Extreme3 | € 67,80 | € 67,80 |
1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition 2GB GDDR5 | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 64,99 | € 64,99 |
1 | Sharkoon Tarea | € 40,70 | € 40,70 |
1 | Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit | € 78,91 | € 78,91 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 40,54 | € 40,54 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,45 |
Zijn er onderdelen die beter of goedkoper kunnen?
Alvast bedankt voor jullie hulp wederom!