Advertentie heractiveert, wordt veiling en direct gesloten!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Kheb net 7 advertenties heractiveert en kreeg daarna gelijk een mailtje dat de biedingen gesloten zijn en advertentie verwijderd is....

Ik zag in vorig jaar december dat dit een bug was en dat het verholpen zou worden, maar inmiddels nog steeds niets aan gedaan?

Kan ik ervan uitgaan dat de bug dus nog aanwezig is en dat ik alle 7 advertenties opnieuw moet plaatsen incl. alle html met 8)7 |:( :'(

Zeer vervelend. Ook lijkt het me niet handig dat je maar 2 keer advertenties zou moeten kunnen heractiveren. Dit is irritant, omdat je het daarna weer zou moeten plaatsen opnieuw en je in je history dezelfde advertentie een paar keer tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bekend probleem, wordt deze iteratie opgelost :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat inderdaad ook gehad, en heb de advertentie toen opnieuw aangemaakt. Helaas is er toen een crewmember geweest die de advertentie weer offline heeft gehaald omdat ik deze binnen een week weer opnieuw had geplaatst. Ik kreeg hiervan een mailtje. Op mijn uitleg hebben ze nooit antwoord gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Liep er ook tegenaan, was blijkbaar dus al bekend. Wel een irritant probleem, kan een mod dit handmatig aanpassen/her-activeren of moet je de add opniew maken ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Dat moet je even zelf doen. ;)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met als risico dus dat er een crewmember is die hem offline haalt zoals bij mij gebeurde. En op mailtjes krijg je geeneens antwoord. :{

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik begrijp ook niet dat dit zo lang moet duren inderdaad :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manman, sinds de invoering van t7 zijn v&a en de pw onbruikbaar. Weer drie advertenties weg door deze bug.
Begint redelijk irritant te worden dit soort zaken. Hopelijk ligt de 'ik henk 'm ' knop wel op schema. Dat zijn natuurlijk de echt belangrijke zaken.Pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik ben er ook mee gestopt, ik wacht wel tot die bug is verholpen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1