Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinoud1963
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
ik ben in het bezit gekomen van de smartphone/ phablet ZP 950 van ZOPO,

http://www.zopomobileshop...bean-android-phablet.html

nu krijg ik helaas het volgende niet werkend op deze telefoon, internet via het vodafone netwerk.
Ik kan wel bellen maar niet internetten. :?
Volgens de specs van deze telefoon zou dit wel mogelijk zijn;
NETWORKING
--------------------------------------------------------------------------------
Dual sim dual standby, WCDMAGSM+GSM
2G: GSM 850/900/1800/1900 MHz
3G: WCDMA HSPDA 850/2100 MHz
Network speeds: HSDPA 7.2Mbps, HSUPA 5.76Mbps
Data Technlogy: GPRS、HSDPA、HSUPA

Is er iemand die ervaring heeft met deze telefoon?
alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 09:07
Heb je de simkaart in het eerste slot zitten? Vaak is het met dual sim toestellen zo dat internet maar via 1 simkaart mogelijk is. En heb je de APN settings van Vodafone toegevoegd?
Dus de settings die hier staan:
http://www.vodafone.nl/kl...en/Algemene_instellingen/

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Je moet inderdaad waarschijnlijk zelf een netwerkverbinding aanmaken, als er al een standaard Vodafone netwerkverbinding gemaakt wordt, gaat die uit van verkeerde instellingen. Daar had ik ook last van met mijn chinaphone. Ik heb zelf het stappenplan voor de Galaxy S3 op de vodafone website gevolgd, omdat die net als mijn telefoon (en die van jou volgens mij ook) op android 4.1 liep.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinoud1963
klopt, hier ben nu ook achter gekomen, ik heb de verificatie code aangepast in PAP en toen deed hij het gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinoud1963
voor de rest een prachtige phablet! de Zopo ZP950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:45
Die Zopo ZP950 ziet er wel interessant uit zeg, hoeveel was je kwijt als ik vragen mag ?
En hoe bevalt hij ?

Is hij een beetje goed te gebruiken als mobiel ?
Mijn abbo verloopt namelijk binnenkort en ik wil waarschijnlijk overschakelen naar een sim-only + data en dan is dit wel een interessante telefoon/tablet die ik erbij kan kopen :)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinoud1963
Hij prima te gebruiken als mobiel en beeld is fantastisch, wordt geleverd met mooie beschermhoes.
Toestel is zeer degelijk gebouwd, rondom metaal. Ik heb hem met 32gb sdcard en extra lederen map besteld (achteraf niet nodig geweest) binnen 5 dagen in huis.Hij is iets groter dan de Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinoud1963
o ja, was met extra geheugen en extra lederen beschermhoes rond de 380 dollar kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:00
Ik heb deze gisteren voor mij vader besteld bij http://android-sale.com/zopo-zp950.html was met bescherm hoesje en case en iets duurdere verzending zodat je ook een tracking nummer hebt voor $ 286,-

Ben erg benieuwd :)
Pagina: 1