Ik ga voor een project SMS-functionaliteit inbouwen. Het gaat hier over software voor een technische installatie waarbij meldingen ook via SMS moeten worden verzonden.
Naast een variant die met een stukje hardware babbelt wil ik ook eens kijken of ik via internet deze functionaliteit kan afnemen. Echter, er zijn zoveel providers die deze dienst aanbieden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Heeft een van jullie ervaring met zo'n dienst en kunnen jullie een paar namen noemen van bedrijven waar ik eens kan gaan kijken?
Criteria:
Naast een variant die met een stukje hardware babbelt wil ik ook eens kijken of ik via internet deze functionaliteit kan afnemen. Echter, er zijn zoveel providers die deze dienst aanbieden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Heeft een van jullie ervaring met zo'n dienst en kunnen jullie een paar namen noemen van bedrijven waar ik eens kan gaan kijken?
Criteria:
- Laag volume van SMS (hooguit enkele tientallen per dag)
- Betrouwbaar (als in up-time)
- Duidelijke API
- Liefst een abonnementsvorm waarbij onze klant een rekening ipv. een variant waarbij ze het SMS-tegoed moeten opwaarderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sardaukar op 10-01-2013 13:52 . Reden: Criterium toegevoegd ]