Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Foto werkt niet,
heb je je videokaart overgeclocked?
heb je je videokaart overgeclocked?
Je kan geen pics linken naar geocities dus zet er ff een adres in...uhh...en dat van je videokaart, dammm ziet er echt niet lekker uit, kzou nie weten
Heb het plaatje er nu goed bij staan.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
aan de muis sporen te zien ligt het aan je videokaart en niet je monitor. Drivers al eens geupdate? (of gedowndate
)
idd het ligt niet aan zijn monitor.
Ik denk dat of je videokaart te ver is overgeclocked of je videokaart (videogeheugen) is defect. Aangezien je het maar af en toe hebt lijkt dit laatste mij een beetje onlogisch. Maar heb je met je FSB zitten knoeien??
Ik denk dat of je videokaart te ver is overgeclocked of je videokaart (videogeheugen) is defect. Aangezien je het maar af en toe hebt lijkt dit laatste mij een beetje onlogisch. Maar heb je met je FSB zitten knoeien??
Nergens is mee geknoeid, het zijn de nieuwste drivers en niets is over-geklokt. Komt ook echt maar heel zelden voor. Maak me er ook niet echt druk om hoor.
Verwijderd
Ik heb dit dus ook. Precies hetzelfde (zie plaatje) En ik erger er me d'r wel aan. Gebeurd namelijk steeds vaker.
Dacht eerst dat het kwam door memoturbo(gewoon geheugen). Gebruikte ik om het geheugen wat edonkey weg slurlpt vrij te maken, maar zelfs nu ik deze weg heb gehaald blijven de strepen komen.
Ik lees hier dat het kan komen door het geheugen van de matrox kaart. Maar deze is niet overklokt en is niet erg warm. Kast is zelfs met dit mooie weer, slechts 28 graden.
Wat kan het zijn?
Alvast bedankt.
Dacht eerst dat het kwam door memoturbo(gewoon geheugen). Gebruikte ik om het geheugen wat edonkey weg slurlpt vrij te maken, maar zelfs nu ik deze weg heb gehaald blijven de strepen komen.
Ik lees hier dat het kan komen door het geheugen van de matrox kaart. Maar deze is niet overklokt en is niet erg warm. Kast is zelfs met dit mooie weer, slechts 28 graden.
Wat kan het zijn?
Alvast bedankt.
Pagina: 1