Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Binnen Android land waren we natuurlijk heel blij toen de ASUS Transformers uitkwamen. Leuke hebbedingetjes, maar vooral ook praktisch nuttig: entertainment gecombineerd met netbookmogelijkheden. Natuurlijk wil je niet te lang met dat toetsenbord werken en bovendien blijft de PC versie van Office toch het beste van de kantoorartikelen, maar voor pure tekstverwerking was (en is) het prima. Toen kwam Windows 8 op de markt. De nieuwe weg die Microsoft zou inslaan en die bovendien de laptopmarkt (en tabletmarkt) zou veranderen. Dat is ook gebeurd, op CES worden er een aantal nieuwe modellen gepresenteerd van laptops die touchscreen bevatten voor een optimale benutting van de mogelijkheden van Win8. Ook de tablets gingen grondig kijken wat er mogelijk was binnen Win8 RT en Panasonic heeft zelfs een 20'' tablet met Win8 gepresenteerd... Daarbij mogen we de Surface van Microsoft zelf natuurlijk ook niet vergeten, want dat is misschien wel het mooiste hebbedingetje van het moment.

Helaas heeft de Surface, logischerwijs, Win8 als OS. Ik ben nou niet bepaald fan van Windows wat dat betreft. Je hebt apple fanboys, maar ik ben een typische google fanboy. Eigenlijk wil ik het liefste de Surface, maar dan op Android. Helaas is de Transformerserie van ASUS dan het enige alternatief. Vergeleken met de Surface is dat natuurlijk een koelkast. Sowieso wordt er met Win8 veel uitgebracht in de wereld van tablets met toetsenborden.

Ik mis niet alleen de producten van Android, maar ook het BIOS scherm. Ik ben bang dat het voor een leek als ik onmogelijk wordt om, nu het BIOS scherm verdwijnt, een ander OS te installeren op een product dat anders Windows met zich meedroeg. Waarom kan ik niet gewoon profiteren van de producten van Microsoft en de Software van Android? Of worden er nieuwe Surface-achtige Androidproducten verwacht? Daar heb ik namelijk niets over meegekregen...