Ik zit sinds kort in het bestuur van een sport vereniging en we zijn op het moment bezig om de structuur in het bestuur te ordenen. Zo lopen er bepaalde zaken door elkaar heen omdat afspraken niet goed gemaakt worden of omdat niet duidelijk is wie wat doet. Ook loopt al het contact per email en staat alles door elkaar omdat die op die mail reageert en erna die weer op een andere mail.
We hebben op de vereniging een software pakket SportLink (www.sportlink.com) maar hierbij is het niet mogelijk om echt aan CMS te doen. (ook geen uitbreiding te koop / huren) Ik zoek dus eigenlijk een (gering betaald) dienst / softwarepakket waarin we een beetje een CMS achtige omgeving op kunnen zetten.
Denk aan:
- Inlogomgeving waar alleen geregistreerde personen bij kunnen
- Mededelingen board waar dingen neer gezet kunnen worden en waar op kan worden gereageerd
- To do lijsten en activiteitenlijsten
- Documenten opslag (niet persé noodzakelijk)
Hebben jullie ideen voor mogelijkheden om zoiets op te zetten?
We hebben op de vereniging een software pakket SportLink (www.sportlink.com) maar hierbij is het niet mogelijk om echt aan CMS te doen. (ook geen uitbreiding te koop / huren) Ik zoek dus eigenlijk een (gering betaald) dienst / softwarepakket waarin we een beetje een CMS achtige omgeving op kunnen zetten.
Denk aan:
- Inlogomgeving waar alleen geregistreerde personen bij kunnen
- Mededelingen board waar dingen neer gezet kunnen worden en waar op kan worden gereageerd
- To do lijsten en activiteitenlijsten
- Documenten opslag (niet persé noodzakelijk)
Hebben jullie ideen voor mogelijkheden om zoiets op te zetten?