Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan dadelijk een smartphone te kopen, d.w.z. de Samsung Galaxy S3 / Nokia Lumia 920.

Hetgeen waar ik duidelijkheid over wil krijgen zijn de nieuwe smartphones, die dit jaar komen. Zojuist is de Xperia Z uitgekomen en meer bedrijven zullen nog volgen met een 5" scherm, Full HD en 2 GB werkgeheugen. De prijzen daarvan zijn redelijk en ong. even hoog als de Lumia 920.

Dus zal ik dan beter kunnen wachten op de nieuwe generatie smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Wij kunnen die keuze niet maken voor je. Hoe hard/snel wil jij een smartphone? Mis je iets in het huidige aanbod? Wat mij betreft kan je altijd blijven wachten op een nieuwe serie.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Deze antwoord had ik al aan zien komen, en dat is volkomen terecht. Natuurlijk komt er elke keer weer iets nieuws. Maar dit zit er al aan te komen, binnen een aantal weken of ik heb het mis. Dat wil ik dus weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Chris Smoove schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:33:
Deze antwoord had ik al aan zien komen, en dat is volkomen terecht. Natuurlijk komt er elke keer weer iets nieuws. Maar dit zit er al aan te komen, binnen een aantal weken of ik heb het mis. Dat wil ik dus weten.
Nou ja, ik bedoel meer, jij vraagt:
"Dus zal ik dan beter kunnen wachten op de nieuwe generatie smartphones?"

en ik stel dat dat een individuele afweging is. Wil je graag een 5 inch? Hou er rekening dat dat ook weer erg groot is. Er zijn zat mensen die hier absoluut geen 5" willen, en zat die er hard op lopen te wachten. Het punt is dat je beter je vraag anders kan formuleren: wat wil je specifiek weten om ZELF de afweging te kunnen maken?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:18
Tsja, je hebt nooit de garantie dat je lang het nieuwste toestel zal hebben... Fabrikanten presenteren nu tijdens de CES veel nieuwe toestellen en er zal ook een lading aan nieuwe toestellen tijdens het World Mobile Congress in Barcelona (voorheen 3GSM Congress) in februari worden aangekondigd.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Je moet echt een afweging zien te maken. De Galaxy S3 is kost bijvoorbeeld c.a. 440 euro. Het is aan jouw om te bepalen of de 440 euro voor de Galaxy S3 voor jou een betere deal is dan c.a. 600 euro voor de Lumia 920 en 630 voor de Xperia Z.

Persoonlijk vind ik dat de stap van naar een volledig vloeiende interface al gemaakt was toen we over gingen van de SII/Xperia S/ HTC Sensation generatie naar de SIII/Xperia T/ HTC One X/L920 generatie. Wat er hierna komt zal is voor mij dan ook een kers op de taart en absoluut geen must als ik het geld niet voor heb. Eigenlijk is voor mij het voordeel van de toestellen die er aan komen dat huidige toestellen in prijs gaan dalen.

Maar ja, de keus is aan jouw.
Pagina: 1