Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Post hierboven verplaatst uit Google Play & Androidapps - Deel 18
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Een vriend van mij had ook problemen met accugebruik bij de hotmail app. Ik heb hem aangeraden de default mail app te gebruiken in plaats van de hotmail app. Sindsdien voor zover ik weet een stuk minder gebruik.
Volgens mij meer mensen last van. Eventuele work-around is om je gmail de mail op te laten halen, en dan gewoon met gmail syncen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik heb het niet constant en dit is eigenlijk de eerste keer dat het gebeurd. Ik houd graag mijn Gmail en Hotmail gescheiden en de standaard mail app heeft geen push functie.
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de verklaring voor de enorme upload van data, iemand een idee?
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de verklaring voor de enorme upload van data, iemand een idee?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik weet niet welke vresie van android je hebt maar de standaard mail app heeft wel degelijk ondersteuning voor Push email. Ik gebruik hte ook voor mijn outlook.com emailadres. Zie onderstaande screenshot:
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Dat is niet de standaard mail app, dat is de mail app van HTC. Ik heb een Galaxy Nexus, echter ben ik niet op zoek naar een alternatief.
Ah jah dat kan kloppen inderdaad, sorry mijn fout
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Pagina: 1