Windows 8 wordt Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Goedemorgen,

ik heb onlangs een Dell 17 SE laptop gekocht en die wordt standaard geleverd met Windows 8.
Echter ik zelf zit niet te wachten op Windows 8 aangezien ik gewoon een standaard start scherm e.d. wil.

Kunnen jullie me vertellen of Windows 7 echt aan te raden is ten opzichte van Windows 8 en of het veel werk is deze "downgrade" te doen.

Hoor jullie graag.

Gr.

Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Goedemorgen,

Wellicht is onderstaande link de makkelijkste oplossing. Ik heb afgelopen kerst een HTPC/home server gemaakt met windows 8 en miste toch ook wel de start button. Dit programma (gratis) zorgt dat je de metro kunt uitschakelen en gewoon gelijk start op je desktop incl. startbutton. Nog geen problemen ontdekt.
http://www.classicshell.net/

Greetz,

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Geoffrey,

De belangrijkste reden voor een desktop gebruiker om Windows 8 te gaan gebruiken is verbeterde stabiliteit en hogere prestaties.

De beste start-menu vervanger in Windows 8 is naar mijn mening 'Start8'.
http://www.stardock.com/products/start8/

De metro interface kan met allerlei tools omzeild worden.

Het netto resultaat is dat ik nu een pc heb met de snelheid van Windows 8 en de desktop-mogelijkheden van Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
Oke oke, interessant allemaal. Ik ga me laptop met name gebruiken om spelletjes op te spelen.
Als ik jullie zo lees adviseren jullie eigenlijk toch voor Windows 8 te gaan en dan gewoon een start menu vervanger toe te voegen.

Top, bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Moet toegeven dat de stardock versie er een stuk gelikter uit ziet! Maar aangezien ik gelijk opstart met XBMC gebruik ik de startknop zeer weinig (heb ook geen toetsenbord en muis aangesloten, computer staat helemaal weggewerkt en is dus alleen bereikbaar via remote access) heb ik er voor gekozen de gratis versie te nemen.

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
Maat van me is Windows systeembeheerder en die raad aan om gewoon Windows 7 er op te zetten, ben ik ook van al die voorgeprogrammeerde troep van Dell af.

Zit wel wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:19

D4NG3R

kiwi

:)

Bij mijn weten kan je de Windows 8 key voor Windows 7 gebruiken. Hoe dit helemaal zit met versies, varianten en OEM keys durf ik echter niet te zeggen :X .

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 10:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geoffreykossen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:48:
Maat van me is Windows systeembeheerder en die raad aan om gewoon Windows 7 er op te zetten, ben ik ook van al die voorgeprogrammeerde troep van Dell af.

Zit wel wat in.
Dell is an sich nog redelijk 'netjes' met hun installatie van Windows, HP is bij mij bijna standaard een kale installatie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 21:11

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zou geen Stardock meer kiezen, ondanks dat alles er gelikter uit ziet.

Heb nu twee keer toe m'n fikken gebrand aan hun software, ze bieden geld terug garantie, gelukkig.

Kost wel veel moeite, weken lang testen, dingen opnieuw installeren, settings wijzigen, logs aanleveren. Uiteindelijk gaven ze dan toe dat mijn problemen (voor de tweede keer!) aan hun software lag en dat konden ze/wilden ze niet oplossen.

Er zat overigens +/- 10 jaar tussen de eerste en de twee keer. De tweede keer is ongeveer 6 maanden terug geweest.

Kies lekker voor gratis open source versie zou ik zeggen en laat Stardock links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

D4NG3R schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:52:
Bij mijn weten kan je de Windows 8 key voor Windows 7 gebruiken. Hoe dit helemaal zit met versies, varianten en OEM keys durf ik echter niet te zeggen :X .
Dat vind ik wel interessant.... heb je daar een bron of verwijzing van (sinds gisteren laptop van vriending in huis gekregen met W8.... geen onverdeeld succes).

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

http://lifehacker.com/597...ter-to-windows-7-for-free
http://www.microsoft.com/...ges/downgrade_rights.aspx

Geld dus alleen voor Win8 pro of hoger, wat veelal niet vooraf geinstalleerd is op laptops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Geoffreykossen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:48:

Zit wel wat in.
Ik zie niet in waarom Windows 7 daarvoor nodig is, een OEM W8 kan dan toch ook?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wacht maar tot je het verschil in performance merkt. Ik gebruik nu een maand of 2 W8, en vind het heerlijk.
Geen start menu ben je zo aan gewend, en het is handig dat je voor simpele programma's nu gewoon een app kan gebruiken. En mijn pc start met W8 in 10 tot 15 seconden op, tegen bijna een minuut met W7.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zelfs met een HDD start mijn Win7 in 17 secs op. Met een SSD zou dit nog veel minder moeten zijn. You're doing something wrong :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D4NG3R schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:15:
Zelfs met een HDD start mijn Win7 in 17 secs op. Met een SSD zou dit nog veel minder moeten zijn. You're doing something wrong :+ .
Opstarten =! ready to use :P

Daar zit het grote verschil, Win8 is vanuit Metro direct te gebruiken, Win7 staat nog steeds te laden bij inloggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ach, high-end CPU en veel RAM in m'n laptop dus ik merk er weinig van dat het de eerste 5 seconden 'traag' is :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

17 sec kan ik bijna niet geloven. Maat van mij heeft een I7 + 16gb ram en een Intel SSD, en die haalt dat bij lange niet. Daar duurt het ook al 30 seconden voordat hij in windows is, en dan moet inderdaad nog van alles door laden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dan zit je de BIOS etc mee te rekenen, ik bedoel vanaf het moment dat langzaam dat Win7 logo verschijnt.

Random video van een dikke laptop + SSD:

i7 2670Q + 16GB aan RAM. Ik zit tussen de 17 en 22 seconden op de tweakers frontpage in Firefox, vanaf het moment dat ik het windows logo zie verschijnen. Met een moderne SSD kan je dit ongeveer halveren qua tijd. Zie daarvoor de video.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik tel inderdaad vanaf dat ik de PC aandruk. Dus inc bios een alle crap daar voor/na :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 18:35
Leuk dat Windows in 17 seconden opstart, maar voor die 17 seconden heb je dus ook al een tijdje op je BIOS zitten wachten en het is niet alsof dat opeens niet gebeurd is, als je dat verzwijgt :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Hahn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:31:
Leuk dat Windows in 17 seconden opstart, maar voor die 17 seconden heb je dus ook al een tijdje op je BIOS zitten wachten en het is niet alsof dat opeens niet gebeurd is, als je dat verzwijgt :+
Nee, maar het heeft ook geen zin dat mee te gaan tellen als we het over de boot time van het OS hebben, gezien dat factoren zijn al helemaal niet beïnvloed worden door het OS.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Kun je moeilijk meetellen aangezien dat OS-onafhankelijk is.

Edit: Even voor de duidelijkheid, ik ben het er mee eens dat Win8 sneller is en beter met de resources omgaat. Maar om Win7 nou af te schrijven omdat het trager opstart? Het is niet zo dat je elke 5 mins je PC of laptop aan het opstarten bent. En om voor die ene keer 10 - 20 seconden langer te moeten wachten?

Ik vind persoonlijk dat ik te veel opgeef qua toegankelijkheid op een systeem zonder touchscreen. Met touchscreen zou ik Win8 in vrijwel alle gevallen boven Win7 verkiezen ;) .

[ Voor 80% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
LiquidT_NL schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:32:
[...]

Nee, maar het heeft ook geen zin dat mee te gaan tellen als we het over de boot time van het OS hebben, gezien dat factoren zijn al helemaal niet beïnvloed worden door het OS.
Ik vind dat je dat wel moet meetellen, of in ieder geval duidelijk moet vermelden. Nu hoeft dat in een post op een forum misschien niet direct, maar in reviews wordt dat lang niet altijd duidelijk vermeld. Er staat vaak zat in reviews "Windows 8 is binnen 15 seconden opgestart!", waardoor mensen gaan denken dat heel de pc opgestart en wel is binnen 15 seconden. Alleen moet je PC eerst nog dingen doen voordat 'ie aan Windows opstarten begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik gebruik classic start menu, en die onderdrukt ook naar wens meteen de metro interface (die andere vast ook wel). Dan is het een top OS, sneller en mooier dan w7 en even stabiel.

[ Voor 7% gewijzigd door maratropa op 10-01-2013 11:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij is hij dus echt binnen 15 seconden op gestart, inclusief bios een dergelijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
15 seconden was maar een voorbeeld, maar dat wil ik dan wel eens zien (heb je een filmpje? ;)), want volgens mij is een pc toch al snel 10-15 sec bezig voordat 'ie überhaupt aan Windows laden begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:43:
Bij is hij dus echt binnen 15 seconden op gestart, inclusief bios een dergelijken.
Het lijkt mij extreem stug dat Win7 op dat zelfde systeem er dan meer als een minuut over deed. Win8 start ongeveer 25% sneller op als Win8 op de meeste systemen. Zo starte Win8 op m'n laptop in zo'n 13 seconden op (Vanaf het moment dat Windows daadwerkelijk word geladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zou het graag willen filmen, maar met de rom die ik nu op me tel heb, doet de camera het niet.

Niet van mij, maar een voorbeeld filmpje:

YouTube: Windows 8 boot up time less than 15 seconds

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:47:
Zou het graag willen filmen, maar met de rom die ik nu op me tel heb, doet de camera het niet.

Niet van mij, maar een voorbeeld filmpje:

YouTube: Windows 8 boot up time less than 15 seconds
Ziet uit slaapstand komen er anders uit dan volledig opstarten? Zo niet, dan ben ik nog niet overtuigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:14
unglaublich schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 07:14:
......
De belangrijkste reden voor een desktop gebruiker om Windows 8 te gaan gebruiken is verbeterde stabiliteit en hogere prestaties.
......
PR geneuzel van de bovenste plank.
De Major versie van de kernel is nog altijd 6.x zelfde als windows 7 en windows Vista.
Dat wil niet zeggen dat er onder de motorkap niets gewijzigd is. Maar veel minder dan Microsoft je wil doen geloven. Windows 7 is stabiel, vista wat dat betreft ook. Het grootste verschil zit 'm in de GUI.

Met de optie van JustMyOpinion in "Windows 8 wordt Windows 7" komt veel van de look en feel van windows 7 terug in Windows 8. Ik zie daarom weinig redenen om te downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hahn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:50:
[...]

Ziet uit slaapstand komen er anders uit dan volledig opstarten? Zo niet, dan ben ik nog niet overtuigd :+
Je ziet toch z'n bios scherm in het begin, dat krijg je niet als je opstart vanuit slaapstand...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08

FlyEragon

Alien Monkeys

Een tip voor je : Mocht je Windows 7 willen installeren moet je even in de BIOS UEFI boot uitzetten of veranderen naar Legacy boot.

Ik heb laatst een Win8 laptop voorzien van Win7 maar tijdens het opstarten kon ik maar niet booten vanaf CD, bleek uiteindelijk aan dat nieuwe UEFI te liggen die steeds maar de WIndows boot manager opstarrte ook al had ik boot sequence aangepast naar eerst CD dan pas HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:54:
[...]

Je ziet toch z'n bios scherm in het begin, dat krijg je niet als je opstart vanuit slaapstand...
Dat ligt maar helemaal aan wat voor pc/laptop het is. M'n moeder d'r netbook laat ook eerst even Asus zien voordat 'ie begint aan uit de slaapstand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Hahn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:40:
[...]

Ik vind dat je dat wel moet meetellen, of in ieder geval duidelijk moet vermelden. Nu hoeft dat in een post op een forum misschien niet direct, maar in reviews wordt dat lang niet altijd duidelijk vermeld. Er staat vaak zat in reviews "Windows 8 is binnen 15 seconden opgestart!", waardoor mensen gaan denken dat heel de pc opgestart en wel is binnen 15 seconden. Alleen moet je PC eerst nog dingen doen voordat 'ie aan Windows opstarten begint.
Tja, dan moeten ze dat gewoon specificeren wat je WEL meetelt. En WAT je meet is context afhankelijk. Als we het hier hebben over hoe snel W7 en W8 booten t.o.v. elkaar, dan is het toch logisch dat we niet naar het BIOS kijken? Als er in een review staat "start op in 20 seconden!", en jij 'weet' dat dat inclusief BIOS is, heb je er nog geen zak aan, als Windows daarna 2 minuten doorratelt. Er is geen universele boot time, dus moet je het altijd speciferen: het is niet zo dat er 1 manier van meten "hoort".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ja, dat zeg ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:23
Dat filmpje, volgens mij komt de laptop uit hibernate. Zo kan ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:54:
[...]

Ik toch echt wel? Heel eventjes komt het Asus logo in beeld voordat Win7 lekker aan 'resuming windows' begint. Na een volledige shutdown opstarten duurt langer omdat er dan ook een paar seconden bootbeelden etc langs komen.

Edit: Ik kap maar eens met deze slowchat, mag eigelijk niet. O-)

@hieronder: Quickboot kan altijd nog, maar zo heel quick is dat nou ook weer niet :+ ben je alsnog een seconde of 4-5 aan kwijt. Vandaar dat ik het met je eens ben dat deze laptop uit hibernate oid komt.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Volgens mij is dat Dell-laaddingetje ook helemaal de BIOS niet, vandaar mijn twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou gewoon pakken wat je zelf het lekkerst vind werken. Wat heb je aan een OS dat misschien iets sneller is, maar wat gewoon brak is om mee te werken?
Als je 8 niets vind en 7 wel, zet er dan lekker 7 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daar heb je helemaal gelijk in Terw_Dan, maar ik vind het jammer dat er altijd zo huiverig over verandering wordt gedaan.

Maar als ik de TS was, zou ik lekker W8 erop laten staan, eventueel met een normaal start menu.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:19:
Daar heb je helemaal gelijk in Terw_Dan, maar ik vind het jammer dat er altijd zo huiverig over verandering wordt gedaan.

Maar als ik de TS was, zou ik lekker W8 erop laten staan, eventueel met een normaal start menu.
Nou ja, ik ben het inderdaad met je eens. Ik snap enerzijds de aversie voor vernieuwing, maar veel mensen schieten het ook af zonder het te proberen. Ik ken mensen die de felste tegenstanders waren, en nu ook vrolijk W8 draaien.

Tuurlijk moet je gewoon nemen wat je prettig vindt, maar anders is niet per definitie kut, ondanks dat je het verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Was ik in het begin ook, metro was in mijn ogen helemaal kudt. Ook al had ik al wel een WP7 phone, op de pc had metro niks te zoeken. En nu wil ik niks anders meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
On topic :

Had de keuze gemaakt het eventjes aan te kijken dat Windows 8 en als het niet zou bevallen kan ik het er altijd nog af halen.

Heb der gisteravond eventjes mee gewerkt en het verbaasde me hoe snel ik dingen oppikte en ik moet zeggen het ziet er wel gelikt uit allemaal.
Denk dat als je der een paar weken mee werkt het allemaal al weer vanzelf is.

Tis net of je met een grote smartphone bezig bent :)

Tot op heden ben ik content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 23:39
Hahn schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:56:
[...]

Dat ligt maar helemaal aan wat voor pc/laptop het is. M'n moeder d'r netbook laat ook eerst even Asus zien voordat 'ie begint aan uit de slaapstand komen.
Als mijn Windows 8 laptop (met ssd) uit 'slaap' stand komt is Windows er zonder te laden. Als hij vanuit hibernate komt (dus memory is naar disk geschreven), dan zie je inderdaad wel even je BIOS scherm...en tijdens laden van Windows zie je dan wel dat hij uit hibernate komt.

Overigens is 15 sec helemaal niet snel....geloof dat mijn laptop hier wel onder blijft. O-)
Geoffreykossen schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:24:
On topic :

Had de keuze gemaakt het eventjes aan te kijken dat Windows 8 en als het niet zou bevallen kan ik het er altijd nog af halen.

Heb der gisteravond eventjes mee gewerkt en het verbaasde me hoe snel ik dingen oppikte en ik moet zeggen het ziet er wel gelikt uit allemaal.
Denk dat als je der een paar weken mee werkt het allemaal al weer vanzelf is.

Tis net of je met een grote smartphone bezig bent :)

Tot op heden ben ik content.
Enneh....ook nog geen Startmenu vervanger geinstalleerd? Ik zou het ook even zo laten...het went vanzelf. En gebruik het Startscherm ook echt als vervanger van je Startmenu....doe ik ook, zit 99% vd tijd op de Desktop.....zo heb je alle voordelen van Windows 8 gecombineerd met de Desktop die eruit ziet als Windows 7 :)

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 11-01-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

InflatableMouse schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:58:
Ik zou geen Stardock meer kiezen, ondanks dat alles er gelikter uit ziet.

Heb nu twee keer toe m'n fikken gebrand aan hun software, ze bieden geld terug garantie, gelukkig.

Kost wel veel moeite, weken lang testen, dingen opnieuw installeren, settings wijzigen, logs aanleveren. Uiteindelijk gaven ze dan toe dat mijn problemen (voor de tweede keer!) aan hun software lag en dat konden ze/wilden ze niet oplossen.

Er zat overigens +/- 10 jaar tussen de eerste en de twee keer. De tweede keer is ongeveer 6 maanden terug geweest.

Kies lekker voor gratis open source versie zou ik zeggen en laat Stardock links liggen.
Ik heb stardock erop zitten, en vindt het prima werken. Mooi afgewerkt. Ik zeg wel voor stardock 8 gaan.

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1